שלושה ספרים באנגלית בנושא אבטחת מידע

כך תשמרו ותגנו על העסק שלכם מפני התקפת סייבר

אם אתם מתעניינים בנושא אבטחת מידע, ואנגלית היא שפת האם שלכם, או שאתם רוצים לשפר את האנגלית שבפיכם, קריאת ספרים באנגלית בנושא אבטחת מידע היא פעילות מומלצת ומעשירה עבורכם. במיוחד למענכם יצאנו לחפש ספרים מומלצים בנושא אבטחת מידע.

 

Hacking: The Underground Guide to Computer Hacking , Including Wireless Network, Security, Windows, Kali, Linux and Penetration Testing מאת: אברהם ק. וויט

 

אבטחת מידע היא שדה הקרב של ההאקרים – אלו שמנסים להזיק, מול אלו שתפקידם להגן.ספר זה מספק להאקרים מידע כיצד לפרוץ למערכות מחשוב שונות, ומספק לשאר משתמשי המחשב הצצה אל עולמו של ההאקר, וכלים להגן על מערכות המחשוב שלו מפני פריצה. ככל שתבין את עולמו, שיטותיו וכליו של הפורץ יותר טוב, כך תוכל להתמודד ולהתגונן ביעילות רבה יותר מפני פריצות למערכות המחשוב שלך. בנוסף, הספר מעניק כלים וידע לאנשי אבטחת מידע, שתפקידם לאתר חדירות ופריצות למערכות המחשוב, ולמנוע נזקים.

 

Bug Hunter's Diary מאת: טוביאס קליין.

 

ספר זה לוקח אתכם למסע יחד עם טוביאס קליין, מומחה אבטחת מידע, כאשר הוא מאתר באגים בתוכנות מובילות בעולם, כמו IOS של אפל, ונגן המדיה  VLC, בנוסף לתיאור פעולותיו של טוביאס, הספר מתאר גם את תגובתם של המפתחים האחראים לתקלות. הקריאה בספר תעמיק את הידע הטכני שלכם, תעניק לכם תובנות לגבי פעולתם של מי שמתמחים בהגנה על מערכות המחשוב שלנו, ואולי אף תיתן לכם מושג על טעמו המתוק של הפיצוח.

 

Malware Data Science מאת:  ג'ושוע סאקס והילארי סנדרס

 

 מספר התוכנות הזדוניות האורבות למערכות המחשוב שלנו הולך וגדל, והמלחמה להגנה על רשתות המחשבים בעסקים, חברות ובתים פרטיים הולכת ונהיית יותר מורכבת, עד כי איתור תוכנות זדוניות והגנה מפניהן הופכים למדע בפני עצמו. בספר זה מציג מדען אבטחת המידע ג'ושוע סאקס נושאים כמו למידת מכונה, אנליזת רשתות חברתיות, סטטיסטיקות, וויזואליזצית מידע, ומסביר כיצד ניתן להשתמש בהן לאיתור תוכנות זדוניות. זהו ספר מומלץ למי שעוסק בתחום אבטחת מידע ומעוניין להרחיב את אופקיו, ולהגדיל את יריעת ידיעותיו.

 

להיות מוגן

 

הספרים שהבאנו לפניכם פותחים צוהר לעולם אבטחת המידע, ומכניסים אתכם לראשו של הפצחן – ההאקר, העובד בשירות חברת האבטחה, ומאתר תוכנות זדוניות, האקרים בעלי אג'נדה שלילית, ותקלות בתוכנה. ידע הוא כוח, וככל שתדעו יותר על הדרכים בהן ניתן להזיק למערכות המחשוב שלכם, כך תדעו כיצד להתגונן בצורה יותר יעילה. יחד עם  זאת, אם ברצונכם להיות בטוחים שלעסק שלכם לא ייגרם נזק בלתי הפיך כתוצאה ממתקפת סייבר, תוכלו לרכוש ביטוח סייבר, ולאפשר לעצמכם שנת לילה רגועה ושלוווה, בידיעה שמה שלא יהיה, אתם מוגנים. ככל שתקראו יוותר, כך תעשירו את הידע והכלים שלכם בנושא, ולכן הרשו לעצמכם למצוא ספרים נוספים בנושא.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דומים