האם באמת כדאי לבצע הזמנת ספרים מחו"ל?

זה אולי נשמע רומנטי, אבל אחת התחושות הנעימות ביותר היא ההתרגשות המעקצצת כאשר מקבלים חבילה ארוזה היטב עם ספר חדש. אותם הרגעים של פתיחת החבילה ושליפת הספר שהזמנתם הם פשוט רגעי חסד.

הזמנת ספרים מחו"ל יכולה להעצים את החוויה, ולעיתים ההתרגשות גדולה יותר, אבל האם החיפוש בחו"ל עדיין עדיף כפי שהיה בזמנו?

יתרונות הזמנת ספרים מחו"ל:

  1. הזמנה אונליין – כמעט כל הזמנות הספרים שנעשות בישראל מחנויות ספרים בחו"ל נעשות ברשת האינטרנט. כאן יש שלושה יתרונות עיקריים, כאשר הראשון הוא הנוחות, השני הוא הזמינות הגבוהה, והשלישי הוא כמובן המבחר.

ריבוי החנויות והכותרים מאפשר למזמין ליהנות ממגוון רחב עד כדי מבלבל, אבל את ההזמנה אפשר לבצע אפילו בתור בבנק עם הסלולארי החכם.

  1. משלוח עד הבית – הזמנות מחו"ל מגיעות לעיתים קרובות בדואר-אוויר עם אחת מהחברות הגדולות, ישירות אליכם הביתה, ללא ספק נוחות מקסימאלית.
  2. כותרים שאין בישראל – לא רק מגוון רחב באופן כללי, אלא מגוון של ספרים שלא תורגמו לעברית, וחלקם הגדול גם לא יתורגמו, וכל אלו זמינים כאשר מזמינים מספקי ספרים מחו"ל.
  3. מבצעים – הרבה מאוד ספקים בחו"ל מתחרים על קהל רב יותר, וגם זוכים למכירות רבות יותר, וכך מציעים מבצעים מעניינים ולעיתים משתלמים במיוחד ללקוחות שלהם.

למה להזמין ספרים מחו"ל באתר ישראלי?

שלא כמו בתחילת העידן המקוון, כיום ישנן בישראל לא מעט חנויות ספרים מקוונות. לכן, כדי לענות על השאלה האם החיפוש אחר ספרים בחנויות מקוונות בחו"ל משתלם, נדרשת עוד זווית – הזמנת ספרים מחו"ל דרך חנויות מקוונות בישראל. היתרונות של עבודה מול ספק ישראלי בחנות ישראלית רבים במיוחד:

  1. נוחות מלאה – אותה הנוחות של הזמנה אונליין – רק בשפת האם שלנו.
  2. גישה מלאה – גישה לאותם הכותרים כמו באתרים הבינלאומיים, כולל ספרים מומלצים באנגלית ורבי מכר, ספרי לימוד, ספרים מקצועיים וכד'.
  3. התאמה לקהל – מבצעים שמתאימים יותר לקהל ולטעם הישראלי.
  4. משלוח מהיר ומשתלם יותר – ללא הצורך לכסות את עלויות השילוח הבינלאומיות, ועם זמן הגעה אופטימאלי.
  5. שירות לקוחות בעברית – גישה לשירות הלקוחות בשפה שלכם, לכל שאלה, ובשעות של ישראל, ללא הפרשי שעות כפי שיש עם אתרים בחו"ל.

סיכום פשוט של רשימת היתרונות של שתי האפשרויות מסביר את המגמה שמראה כי קהל הקוראים הישראלי מעדיף לרכוש את הספרים שלו דרך חנויות מקוונות בישראל, וליהנות מכל היתרונות במלואם, בלי להתפשר על דבר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דומים