ספרים מומלצים באנגלית בנושא צמחונות וטבעונות

אם היו אומרים לכם לפני כמה עשורים, שמשלוח סלסלות פירות מעוצבים וחתוכים יהווה תשורה אטרקטיבית ומפנקת, ושטבעונות וצמחונות יהפכו לטרנד לוהט ואופנתי, סביר להניח שהייתם מגחכים, ומבטלים את הרעיון במשיכת כתף. אולם המציאות והחיים מוכיחים כתמיד שאיננו יודעים לומר מה ילד יום, והעובדה היא שטבעונות וצמחונות הן הלהיט החם באופנות האכילה של היום. לפניכם רשימה של שלושה ספרי קריאה מומלצים באנגלית שיספקו לכם עניין ומידע בנושא טבעונות וצמחונות.

 

DIET FOR A SMALL PLANET

 

ספרה של פרנסס מור לאפה, שהיה רב מכר כבר בשנת 1971, חולל מהפיכה בדרך בה נהוג היה להסתכל על מזון. בספר מתארת הסופרת את ההשפעות של תעשיית הבשר על עולמנו, ומציעה גישה הרואה את הרעב כתוצאה של ניהול לוקה של תעשיית המזון, וניצול משאבים בצורה לא מאוזנת. הסופרת מציגה בפני הקוראים תפישה המתארת כיצד ניתן לשנות את עצמנו ואת העולם באמצעות שינוי הרגלי התזונה שלנו. בספר תמצאו כל מה שטבעוני וצמחוני מתחילים זקוקים לו, כולל מתכונים ומקורות חלופיים לחלבונים.

 

THE FOOD REVOLUTION: How Your Diet Can Help Save Your Life And Our World

 

ספרו של ג'ון רובינס, שפורסם בשנת 2001, תרם רבות לטרנד האכילה המודעת, המבוססת על עקרונות מוסריים ושאיפה לחיות חיים בריאים ומאוזנים יותר, ולתרום להפיכת העולם למקום טוב ומוסרי יותר.  הספר מדבר על ההשלכות של אכילת מזון מהונדס גנטית, על הרעות החולות של גידול המוני של בעלי חיים לצורכי תעשיית המזון, ועל היתרונות של אימוץ אורח חיים צמחוני.

 

BECOMING A VEGETERIAN: The Complete Guide to Adopting a Healthy Vegetarian Diet

 

ספרם של ווסנדו מלינה ובנדה דייויס הוא המדריך האולטימטיבי לאימוץ אורח חיים טבעוני המציע דיאטה מלאה ומאוזנת שאינה תורמת לפגיעה בסביבה, ומעניקה לאדם אנרגיה, בריאות וחיוניות.

הספר כולל מדריך ליצירת תפריט צמחוני מאוזן, מתכונים להכנת מאכלים טעימים ומזינים, טיפים ועצות לטבעונים מתחילים, מידע מדעי עדכני, תזונה מתאימה לתינוקות ופעוטות, ועוד.

 

לקרוא, ליהנות ולהשתנות

 

אוכלוסיית העולם הופכת למודעת יותר, וכך גם הרגלי התזונה של רבים. הטרנד הטבעוני משלב יתרונות בריאותיים עם חשיבה ערכית, ואימוץ דרך חיים מוסרית יותר, הממקמת את מצבו של העולם במקום גבוה בסולם העדיפויות , ומבקשת למזער את הנזקים שהאנושות גורמת לכדור הארץ. בין אם אתם צמחונים ותיקים שתזונתם מבוססת על מגשי פירות טריים ומזון מן הטבע, מתעניינים בצמחונות המבקשים לבצע שינוי בחייהם, או אוכלי בשר שאינם חלק מן הטרנד הטבעוני, הספרים שלעיל יאירו את עיניכם. אינכם חייבים להפוך לצמחונים בכדי ליהנות מן הקריאה בספרים, ותוכלו להעמיק ולהרחיב את ידיעותיכם בקריאת ספרים רבים נוספים. הינכם מוזמנים לצאת למסע בעולם הטבעונות, להבין את הפילוסופיה והערכים העומדים בבסיס הבחירה שלא לאכול מזונות מן החי, ולהרחיב את השכלתכם בנושא התזונה, תעשיית המזון, והקשר ביניהן ובין מצבו של כדור הארץ.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דומים