ספרים באנגלית על משחקי הרכבה לילדים

קבלו שלוש המלצות חמות על ספרים בתחום

משחקי הרכבה לילדים מספקים שעות של הנאה, ומפתחים את הדמיון, התפישה המרחבית, והמוטוריקה העדינה והגסה של הילד. קיים מגוון רחב של משחקי הרכבה, כמו מגה בלוקס, משחק קליקס, לגו ועוד שלל אפשרויות של משחקי בנייה מהנים המזמינים את הילד לפתח יכולות שונות, ולבלות שעות ארוכות של משחק בבנייה והנאה. עבור חובבי הקריאה בשפה האנגלית ביניכם, יצאנו לחפש ספרים מומלצים באנגלית על משחקי הרכבה לילדים, ולהלן התוצאות.

 

Block City ספר באיוריו של דניאל קירק, על פי מילותיו של רוברט לואיס סטיבנסון

 

זוכרים שפעם לא היו מחשבים, טאבלטים, קונסולות משחקים, ואפילו, למרות שלצעירים בינינו קשה לתאר זאת- לא היו טלוויזיות בבתים? המציאות הדינמית ושפע הגירויים שמקיפים את הילדים היום, הופכים את זמן המשחק הפשוט ונטול הטכנולוגיות למשהו נדיר ויקר ערך במיוחד. הספר בלוק סיטי מציג מבט נוסטלגי, ויחד עם זאת מלא חיים על העולם הקסום של לבני הבנייה, שמאפשרות לכל ילד  לבנות כל מה שיחפוץ. ספר הוא חגיגה של דמיון והנאה, ומחזיר לזמן המשחק את הקסם שאולי אבד בזמנים המודרניים בהם אנו חיים. ספר איכותי זה יעודד את ילדכם להעיז ולבנות במשחקי הבנייה את חלומותיו, ויעודד אותו לבטא את עצמו, לפתח את דמיונו, ולהאמין ביכולתו להגשים את רצונותיו. קריאה בספר היא הזמנה לשחק ולבנות בהנאה מרובה, ולהאמין ביכולת להגשים חלומות.

 

When I Build With Blocks כתיבה ואיור: ניקי אלינג

 

הספר מכניס את הקורא אל אזור הבנייה בגני ילדים, ומתאר סצנות שונות דרך עיניו של הילד. בספר הופכת פינת הבנייה שבגן למרחב קסום של דמיון ויצירה, כפי שהיא נחווית על ידי ילדי הגן. בעזרת משחקי הבנייה ומעט דמיון, הופך הגן לחלל החיצון, למעמקי האוקיינוס, ולעוד אינספור סצנות עתירות דמיון ויצירתיות. כל המבנים והסצנות המתוארים בספר מבוססים על מבנים אמיתיים שתועדו בגני ילדים שונים.

 

Dreaming Up: A Celebration Of Building מאת: קריסטי הייל

 

ספר זה מתאר מבנים שילדים בנו, ומשווה אותם ליצירות ארכיטקטיות מפורסמות ברחבי העולם, בתוספת צילומים, ציטוטים, ומידע על האדריכלים והארכיטקטים שבנו את המבנים המפורסמים. הספר מעניק לילדים השראה ומעודד אותם להמשיך לבנות ולהתפתח.

 

משחק, התפתחות, דמיון והנאה

 

משחקי בנייה והרכבה לילדים מפתחים את הדמיון, מספקים מרחב לביטוי היצירתיות, ומשכללים יכולות קוגניטיביות ומוטוריות שונות. הספרים שבחרנו להציג לפניכם מעודדים את היצירתיות, ומחזירים למשחק ההרכבה את ההערכה והמקום הראויים להם. בעולם בו חלק ניכר מזמנו של הילד מושקע במסכים למיניהם, ובפעילויות וירטואליות, הזדמנות לקריאה, והזמנה לפעילות בנייה יצירתית היא מבורכת. בנוסף לכך, הקריאה המשותפת עם הילדים היא זמן איכות משפחתי, והתוצאה המשמחת של חידוש העניין במלאכת הבנייה ובמשחקי ההרכבה היא בעלת ערך שלא יסולא בפז. הינכם מוזמנים לתור אחר ספרים נוספים, שיעשירו את עולמו של ילדכם, ויספקו לכם שעות של הנאה ובילוי משותפים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דומים