ספרים מומלצים באנגלית לשנת 2016

למילים המקוריות של הסופר אין באמת תחליף – את זה יודע כל חובב ספרות. על כן, לא מפתיע שישראלים רבים מעדיפים לקרוא דווקא בשפה האנגלית שמשופעת בשלל מילים שנוגעות בדיוק בנקודה הנכונה. שנת 2015 הביאה עמה כמה יצירות ספרותיות מעולות, כשגם בשנת 2016 יגיעו וודאי רומנים עוצרי נשימה. במאמר הבא נציג לכם עשרה ספרים מומלצים בשפה האנגלית שיצאו בשנים האחרונות. אם לא הספקתם לקרוא אותם עדיין, פנו לעצמכם כבר מעכשיו את הזמן המתאים לכך.

The Girl on the Train – Paula Hawkins

אחד הספרים המשובחים ביותר שהתפרסמו בשנת 2015. המותחן המציג את סיפורה המרתק של רחל אשר לוקחת את אותה הרכבת בכל בוקר ומתבוננת בזוג בכל יום באותו הזוג אוכל את ארוחת הבוקר שלו. היא בטוחה שהחיים שלהם מושלמים, מתנהגת כאילו היא מכירה אותם וכבר נותנת להם שמות – ג'ס וג'ייסון. עד שהיא רואה דבר מזעזע שמשנה את הכל ופונה למשטרה. הספר הזה עלול לשנות את הדרך שבה אתם רואים את חייהם של אחרים.

Fifty Shades Trilogy – E. L. James

טרילוגיית "50 גוונים", אשר החלה את דרכה ברומן האירוטי 50 גוונים של אפור, היא ללא ספק אחת הסנסציות הספרותיות המזהירות שנראו בשנים האחרונות. אם עוד לא קראתם את הספרים העוקבים אחר מערכת היחסים של אנה ואיש העסקים המצליח גריי, לא תוכלו לחמוק מהם ב-2016.

My Paris Kitchen – David Lebovitz

ספר מתכונים בנוסח פריזאי של בלוגר הבישול דוד ליבוביץ המהווה אוצר אמיתי עבור חובבי הבישול. הספר כולל מאה מתכונים וסיפורים על אוכל מתוק ומלוח וצילומים מרהיבים המספקים יחד הצצה קולינרית סוחפת לעיר האורות.

Go Set a Watchman – Harper Lee

הרומן המצליח מעת הרפר לי שנכתב כבר בשנות החמישים וראה אור רק בשנת 2015 עוקב אחר ז'אן לואיז פינץ' (סקאוט) אשר חוזרת לביתה באלבמה מניו יורק כדי לבקר את אביה המזדקן. במהלך הביקור היא מתוודעת לאמת המרה על הקרבות הפוליטיים שמתרחשים בדרום המשמשים כר פורה לסיפור סוחף.

Yes Please – Amy Poehler

ספר בנות משעשע המבוסס על חוויותיה של איימי פולר ועמוס בסיפורים אישיים פיקנטיים. בין היתר מספרת פולר על מערכות יחסים, חברויות ומין ומספקת כמה טיפים שימושיים מניסיון חייה.

World Of Andy Warhol Guided Activity Journal – Galison

הספר מספק לקוראים הצצה לעולמו של אנדי וורהול – האמן האמריקאי הנודע שפעל באמריקה באמצע המאה הקודמת ונחשב לאחד מחלוצי תנועת הפופ ארט. הספר סוקר את מקורות ההשראה ליצירותיו השונות כגון "פחיות המרק של קמפבל" ו"דיוקן עצמי בצבעי הסוואה" ומהווה בכך מקור נהדר לפיתוח חשיבה יצירתית.

Cross Justice – Alex Cross

לאחר שעזב את עיר הולדתו ועבר לחיות בוושינגטון הבירה, חוזר אלכס קרוס לדרום אחרי 35 שנה בעקבות רצח מזעזע שביצע בן דודו. הוא עושה הכל כדי לגלות את האמת על הרצח, אך האמת המרה קשה מדי להכלה בעיר שאינה מקבלת אותו בזרועות פתוחות תוך כדי שהוא רודף אחרי העבר שלו עצמו.

Deliciously Ella – Ella Woodward

ספר מתכונים שהצליח לכבוש את העולם הודות לפשטות שלו ובעיקר לבריאות הגלומה בו. הספר כולל למעלה מ-100 מתכונים ללא גלוטן, חלב, דבש או סוכר מעובד אשר מצליחים לעורר את בלוטות הטעם במגוון רחב של מנות. הספר מביא למעשה את המנות המוכרות לכולנו בגרסאות בריאות, פשוטות וטעימות להפליא.

Diary of a Wimpy Kid – Jeff Kinney

סדרת הספרים המצליחה לנוער, אשר גם זכתה לתרגום והפצה נרחבת בעברית תחת השם "יומנו של חנון", היא מושלמת עבור בני נוער שרוצים לחזק את האנגלית או פשוט לקרוא ספר משעשע, זורם ומלא הומור. סדרת הספרים עוקבת אחר גרג הפלי, תלמיד חטיבה חנון וחסר מזל שכל בן נוער יכול להזדהות עמו.

Divergent – Veronica Roth

בעיר הדמיונית שיקגו קיימים חמישה פלגים בעלי ערכים שונים כגון כנות, אוריינות וידידות. מדי שנה נדרשים בני השש עשרה לבחור את הפלג שבו יבלו למשך שארית חייהם, כשהספר עוקב אחר ביאטריס, התלבטותה המרתקת בין הפלגים השונים והקונפליקט שבין הליכה אחר ליבה לעומת ההיצמדות לערכי המשפחה.

אלו הם עשרת הספרים המומלצים ביותר שלנו לשנת 2016. לאור הצלחתם בשנים האחרונות ברחבי העולם, אין לנו ספק שגם אתם תיהנו מהם. גם אם לא תספיקו לקרוא אותם השנה, אנחנו בטוחים שעוד תגיעו אליהם בהמשך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דומים