שלושה ספרים באנגלית בנושא שמני מאכל בכבישה קרה

שמני מאכל בכבישה קרה

שמני מאכל בכבישה קרה תופסים יותר ויותר מקום על מדפי השמנים בחנויות הטבע, ואף בסופרמרקטים השכונתיים. ככל שהציבור הרחב מודע יותר לנזקים של שמנים מזוככים ומעובדים מחד, וליתרונותיהם של שמנים צמחיים איכותיים בכבישה קרה, עולה קרנו של השמן הצמחי האורגני בכבישה קרה. שמנים כמו שמן קצח בכבישה קרה, שמן גדילן,  ואף שמן זית בכבישה קרה, הופכים לחלק בלתי נפרד מתזונתם של חובבי תזונה ובריאות רבים. לפניכם שלושה ספרים מומלצים באנגלית על שמנים צמחיים בכבישה קרה.

The Ultimate Guide to Coconut Oil for Beginners מאת: ג'יימס שארפ

 

שמן קוקוס הוא אחד השמנים האהובים על רבים הן בזכות טעמו העשיר, והן בזכות התכונות והסגולות המיוחסות לו. בספר זה עורך ג'יימס שארפ לקורא היכרות עם יתרונותיו של שמן הקוקוס, כולל הדרכה כיצד לצרוך אותו, וכן הסברים על ייחודיותו ועל הדרכים בהן הוא יכול לעזור לנו לשמור על בריאותנו.

 

Exploring Essential Oils מאת: קול.ל.וולי (PHD)

 

ספר זה הוא מדריך מפורט לחובבי שמנים צמחיים טהורים, והוא מצוין עבור מתחילים ועבור משתמשים מנוסים כאחד. בספר מסביר וולי בשפה מובנת ובהירה מונחים ומושגים הקשורים למיצוי והפקת שמנים צמחיים טהורים. הספר מספק יריעת ידע רחבה, ובתום הקריאה יבין הקורא כיצד השמנים מגנים על הצמח, כיצד האדם יכול להפיק יתרונות משמנים טהורים, וכיצד מפיקים ומייצרים את השמנים מן הצמח.

 

CBD Oil: Naturally Treat Dozens of Chronic Health Conditions in 10 Days Without Seeing a Doctor מאת: לאורה דלטון

 

בספר זה מציגה הסופרת את יתרונותיו של שמן קנאביס, ואת הדרכים בהן ניתן להשתמש בו להקלה וריפוי. הסופרת מעידה על עצמה שהייתה ספקנית בנוגע ליתרונותיו של שמן הקנאביס, אך לאחר שנוכחה בהשפעתו על עצמה, הפכה לתומכת נלהבת של השמן. בין אם אתם שייכים למצדדים ולמאמינים בסגולותיו התרפויטיות של הקנאביס, ובין אם אתם ממתנגדיו, ספר זה יספק לכם מידע ואינפורמציה, שיעזרו לכם לגבש דעה מושכלת בנושא. מתאים למי שמחפשים מזור והקלה ואינם מוצאים אותם ברפואה הקונוונציונלית, וכן למי שמתנגדים לשימוש בקנאביס על מופעיו השונים לשם ריפוי.

 

הרחבת אופקים

 

שמנים בכבישה קרה הם עולם שלם של ידע, ניחוחות, סגולות וסודות, ומי שהנושא מדבר אליו ימצא שפע אפשרויות להרחיב את ידיעותיו והשכלתו. הספרים שצוינו להלן הם דגימה קטנה, ואם תרצו תוכלו להמשיך לחקור ולהחכים כאוות נפשכם. שמנים בכבישה קרה משמשים למאכל, לקוסמטיקה, לריפוי, לארומתרפיה ועוד. הכרות עם תכונותיהם של שמנים צמחיים תעמיק את החיבור שלכם לאדמה, לצומח, למחזור החיים ולנפלאות הבריאה, ותפתח בפניכם צוהר לעולם קסום ומופלא של ניחוחות טעמים וסודות ריפוי עתיקים. כל שנותר לכם הוא לרכוש את הספר שמדבר אליכם, ולהתחיל במסע לעולם השמנים הצמחיים הטהורים.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דומים