ספרים מומלצים באנגלית על חתונות

חתונות הן עולם ומלואו, והנושא מושך את ליבם של אנשים רבים, לא רק מי שעומד להתחתן, או אנשים שעבודתם קשורה לארגון והפקת אירועים. הטקס המרגש, שמלת הכלה, הזר , סידורי השולחנות, עניבה לחתן, הינומה לכלה ושאר הדברים הנוגעים לחתונה, כל אלה נוגעים ללב ומרתקים אנשים רבים. כל פרט בלבושם של בני הזוג צריך להיות מוקפד, וכל נגיעה היא בעלת משמעות, והמכורים לנושא לא יפספסו ספרים איכותיים הקשורים לעולם החתונות. לטובת אוהבי החתונות ובעלי העניין, נציין כאן שלושה ספרים באנגלית על חתונות.

 

חתונה דרומית

 

Somebody is going to die if Lilly Beth doesn't catch that bouquet" " , ספרם של גיידן מתקלף ושרלוט הייז, מתאר בחינניות והומור את החתונה הדרומית במלוא תפארתה. הספר הוא תענוג צרוף לחובבי הטקס במלוא הדרו, ולמי שההווי הדרומי של ארצות הברית מעורר בו רגשות מיוחדים. הספר מציע לקוראים, בנוסף לקריאה קלילה ונעימה, גם מתכונים מקוריים ועצות שימושיות למארגני חתונות. הספר הוא שילוב של קריאה מהנה ומשעשעת, עם מבט מפוכח ועצות שימושיות למארגני חתונות באשר הם.

 

שמלת החתונה

 

שמלת החתונה וההינומה לכלה הם נושאים שמלהיבים דמיונם של כלות רבות. ספרה של Rachel hauck, "The wedding dress" , מתאר את קורותיה של מעצבת שמלות חתונה, המתמחה בעיצוב שמלות לכלות בהתאמה אישית, אשר מתקשה לבצע את המלאכה כשמגיע זמנה שלה להתחתן. במהלך העלילה היא מגלה שמלת חתונה מפוארת בעלת עיצוב על זמני, ולאחר חקירה מעמיקה, תולדות שמלת החתונה הנגלות לה לאיטן,  מסירות את הצעיפים מעל עברה שלה, כהינומת כלה המוסרת מעל פניה. זהו ספר מרגש עבור אוהבי הז'אנר, ומי ששמלות כלה וסיפורי אהבה לא מפסיקים לרגשו, ישאב הנאה רבה ממנו.

 

חתונה – גרסת האישה המודרנית

 

ספרה של סוזן פינמור, " Otherwise engaged" מספק מבט מפוכח יותר על עולם החתונות. הספר עוסק בקורותיה של איב בת ה – 36, אשת פרסום עצמאית ומצליחה, המכניסה את מאהבה הגרוש למלכודת החתונה. הספר מספק מבט מפוכח ועוקצני יותר על עולם האשליות של החתונה והאהבה, ועל הצורך העמוק של כל אישה, גם אם היא ליברלית , עצמאית, ומשוחררת, במימוש הפנטזיה הזוגית. מה יש ברעיון החתונה שממשיך להיות מושא שאיפותיהן של נשים גם בעידן הנוכחי? הספר אולי לא יספק לכם את התשובה, אך בהחלט יעורר אתכם להרהר בשאלה.

 

אהבה נצחית

 

רעיון האהבה הנצחית, והקשר הזוגי האמיץ, הם דברים שמשתנים יחד עם התרבות והעולם, האם ילדינו יחגגו טקסי חתונה מסורתיים עם שמלה והינומה לכלה, רוב מוזמנים, וגן אירועים? או אולי הם כבר ימצאו דרכים אחרות להביע את רצונם לחיות חיים משותפים? הפתרונות לאלוהים, והנבואה לשוטים, ובינתיים, אתם, אוהבי ז'אנר החתונות המסורתי, מוזמנים לקרוא, ליהנות ולהחכים. והעיקר כמובן, מזל טוב וחיים ארוכים מלאי אהבה לכל הזוגות הבאים בברית הנישואים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דומים