הספרים המומלצים ביותר באנגלית בנושאי טכנולוגיה

שוקלים לקנות מדפסת משרדית או לשדרג את מכונת הצילום בעסק? האפשרויות הטכנולוגיות הקיימות היום עצומות. מדפסות חכמות כוללות אפליקציות המאפשרות להדפיס מסמך מכל מקום באמצעות אימייל, להשתמש בתוכנות הממירות תווים מודפסים לתווים שניתן לערוך בתוכנת עיבוד תמלילים ועוד שלל פינוקים – שלא היו קיימים לפני עשור או שניים. לפני שאתם רוכשים מוצרים טכנולוגיים חדשים למשרד כדאי להתעדכן באפשרויות העומדות לפניכם באמצעות ספרות מקצועית. אספנו עבורכם מגוון ספרים באנגלית העוסקים בתחום

 

Fine art inject printing

צלמים רבים מנסים להפיק את המרב מיכולות המצלמה שלהם, אך כאשר המוצר הסופי מגיע למדפסת – רבים מתאכזבים. שמירה על התאמת צבעים נכונה, ושימוש מתקדם במדפסות הזרקת דיו מוביל לתוצאות טובות בהרבה כאשר צוברים את הידע המתאים. הספר, שיצא ביוני השנה (2017) פונה לקהילת הצלמים, ולמשרדים המשרתים קהילה זו בניסיון למצוא את הדרך להדפסה המושלמת.

ככל הנראה עם השנים, נראה יותר ויותר עסקים המתבססים על שימוש בטכנולוגיה של מדפסות איכותיות, הן לייזר והן הזרקת דיו המשתלבות באומנויות שונות. גם חברת אפסון הוציאה כבר לפני שש שנים ספר העוסק בטכניקות ההדפסה הדיגיטליות. נסקור בקצרה את תוכנו.

 

Epson – complete guide to digital printing

מי שהכיר את איכות הצבע של מדפסות אפסון, יצטער שעדיין לא יצא ספר נוסף עדכני יותר לאחר מהדורה זו שיצאה בשנת 2011. הספר סוקר את הטכניקות השונות להדפסה דיגיטלית, ניהול צבעים מתקדם וכן שימוש בתוכנות השונות על מנת לבצע אופטימיזציות שונות של צבע. הספר מקיף, אך כולל אך ורק טיפים המסייעים לבעלי מדפסות של אפסון. אם אתם מתכננים רכישה של מדפסת של יצרן אחר – עדיף להתמקד במדריכים הייעודיים המגיעים עם המדפסת עצמה.

 

Faxed – the rise and fall of the fax machine

וממדפסות לפקסים – היום, כמעט ולא תמצאו את מכשיר הפקס חי ובועט לבדו כיחידה עצמאית. ואפילו על תחום זה נכתב ספר. היום הפקס מהווה חלק ממכשור כולל (מדפסת, מכונת צילום ופקס). על עלייתן ונפילתן של מכונות הפקס תמצאו בספר Faxed – the rise and fall of the fax machine.

זוכרים את הצליל של מכשיר הפקס שהייתם שולחים בעבר? היום כמעט ולא תשמעו אותו. המדפסות המשרדיות כבשו את התחום בגדול, מדוע? כל הסיבות מופיעות בספר שיצא לפני כשנתיים ונקרא "Faxed" – או "נשלח בפקס".

בספר זה מגולל ג'ונתן קופרשמידט את התקופה שקדמה לעידן האימיילים והאינטרנט. אותה תקופה שבה שלחנו ללא הרף מסמכים חתומים בפקס, הודעות לעיתונות נשלחו מחברות יחסי הציבור באמצעות מכשיר זה, וכמה שמפתיע לדעת – באותה תקופה לא ממש נזקקנו לתמונה מלווה צבעונית.

אך נודה על האמת. הפקס עדיין לא נעלם לחלוטין ממחוזותינו (לפחות בישראל). עדיין נגלה שבמשרדים ממשלתיים ובבנקים רבים בקשות צריכות לעבור בדואר (איטי מאד) או בפקס. משלוח קובץ באי-מייל לא תמיד יחשב לתקני כאשר מדובר במסמך רשמי בארץ. לכן, עדיין יש כוח מסוים למכונות המשולבות המציעות גם מכשיר פקס כחלק מובנה במפרט הכולל.

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דומים