שלושה ספרים מומלצים באנגלית על הפקת אירועים

קוראי אנגלית הנהנים מספר טוב ומתעניינים בתכנון והפקת אירועים, בין אם באופן מקצועי ובין אם כתחביב, בודאי ייהנו מקריאת כל אחד משלושת הספרים הבאים, ויצאו נשכרים מקריאתם. ספרים אלו יעזרו לכם להבין למשל אילו אטרקציות לבת מצווה יתאימו לאירוע שאתם מתכננים, וכיצד להפוך כל אירוע ליחיד ומיוחד במינו. הספרים ברשימת ההמלצות שלהלן מתאימים הן לאנשי מקצוע והן למי שפשוט מתעניין בתחום ורוצה להרחיב את אופקיו וידיעותיו. בנוסף להרחבת האופקים, קריאה באנגלית עוזרת למי שמעוניין לשפר את שליטתו בשפה האנגלית וכך הקורא דובר העברית זוכה לאחוז שתי ציפורים ביד אחת.

Special Events Production: the Resources

Doug Matthews

ספר זה הוא מדריך חובה בתחום הפקת אירועים, כיוון שהוא מספק מבט חודר אל מאחורי הקלעים של עולם ההפקות ובוחן באופן מעמיק את הגורמים שהופכים הפקת אירוע להצלחה. הספר מנתח את עולם הפקת האירועים מבחינת התהליך, התכנון והצדדים העסקיים של ההפקה, ומהווה מדריך ייחודי להפקת מגוון רחב של אירועים. הספר קל לקריאה וכולל עשרות תרשימים, טבלאות, צילומים ודוגמאות מהחיים, שמסייעים לקורא להפנים את המידע, והופכים אותו לברור ונעים לקריאה.

לקניית הספר >>

The Business of Event Planning: Behind-the-Scenes Secrets of Success Special Events  

Judy Allen

זהו הראשון מבין שני ספרים בנושא הפקת אירועים שכתבה ג'ודי אלן, כותבת סופרת ומפיקת אירועים מנוסה. בספר מספקת הכותבת לקורא הסבר מדויק ומפורט על מה שמתרחש מאחורי הקלעים של אירוע מוצלח. הספר מהווה מדריך מעשי להפקת אירועים שאינו מתחמק מעיסוק בכל הסוגיות הקשורות להפקת אירוע מוצלח, כולל הגשת הצעות, שכר טרחה, הסדרי בטיחות ונושאים רבים אחרים שבדרך כלל נמנעים מלעסוק בהם. ניתן להסתפק בקריאת הספר הראשון, אך מי שמעוניין להרחיב עוד יותר את ידיעותיו ייהנה גם מספר ההמשך: Event Planning: The Ultimate Guide to Successful Meetings, Corporate Events, Fundraising Galas, etc.

לקניית הספר >>

Special Events: A New Generation and the Next Frontier

Joe Goldblatt

בספר זה מראיין גולדבלט מפיקי אירועים שונים, בוחן דוגמאות מהחיים ומספק תובנות והדרכה בנוגע להשפעת הטכנולוגיה על אירועים וכיצד ניתן לרתום את החידושים הטכנולוגיים להפקת אירועים מוצלחים בעידן הנוכחי. אם אתם מחפשים אטרקציות לבר מצווה וטכנולוגיות שיהפכו כל אירוע לחדשני ואטרקטיבי, זהו ספר חובה עבורכם. כשחושבים על כך, ניתן למעשה להגדיר ספר זה כמדריך לשימוש בטכנולוגיה בהפקת אירועים. בעידן בו טכנולוגיות האודיו והווידיאו כה משוכללות והאפשרויות להשתמש בהן באירועים הן כה מגוונות, כל מפיק אירועים יצא נשכר מקריאת ספר מעמיק ויסודי בנושא זה.

לקניית הספר >>

עולם של אינפורמציה וחוויות

אין צורך להסביר לחובבי הקריאה את יתרונותיו של ספר טוב, וכאשר מדובר בספר עיון באנגלית העוסק בנושא קרוב לליבכם ההנאה כפולה , שכן אתם זוכים להרחיב את יריעת הידיעות שלכם ולתרגל ואת האנגלית שבפיכם בד בבד. רשימת הספרים המומלצים שהבאנו להלן היא חלקית בלבד ולקורא המעוניין מחכים ספרים מומלצים רבים נוספים. הינכם מוזמנים לבחור את הספר מתאים ולהתחיל במסע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דומים