3 ספרים מומלצים באנגלית בנושא פרסום עסקים

אוהבים עסקים, פרסום וקריאה? במיוחד בשבילכם, יצאנו לחפש ספרים מומלצים באנגלית, העוסקים  בפרסום עסקים , לפניכם המציאות שהעלינו בחכתנו.

 

Marketing Semiotics: Signs, Strategies, And Brand Value  מאת לאורה ר.אוסוולד

הספר "תורת הסימנים של השיווק" עוסק בהשפעה של שימוש בסימנים על מיתוג המוצר ועל אסטרטגיות השיווק, וכיצד ניתן להיעזר בסמיוטיקה – תורת הסימנים, בכדי להשפיע, לבדל, ולמתג את המוצר. בספר מובאים עשרות מקרים בהם חברות ברחבי העולם עשו שימוש בתורת הסימנים בעיצוב לוגו כגון ייצור שלטי חוצות ואמצעי פרסום רבים אחרים בכדי לבדל, למתג, ולהרחיב את תפוצת מוצריהן. על פי הסופרת, תורת הסימנים העוסקת בקשר בין סימנים ומשמעותם, בדרך כלל בכל הקשור להתפתחות שפות, צריכה להיות הבסיס למיתוג נכון. זהו ספר מעניין עבור כל חובב פרסום, וכן עבור מי שאוהב ללמוד על נפש האדם וצפונותיה, ועל הקשר בין שימוש בשפה, סימון ומיתוג, ובין הערך שאנו מייחסים לחפצים ומוצרים שונים.

 

Signs Of Life: Why Brands Matter  מאת סטפן ביילי

בספר זה מציע גורו העיצוב סטפן ביילי גישה מעניינת ונתונה לוויכוח בקשר למיתוג ומותגים. הספר מציג מקרים שונים של מיתוג מוצלח וכן מקרים של אסונות וכישלונות מיתוג. כמו כן עוסק הספר בהכרח של מותגים לשמור על עדכנות בעולם משתנה, ובדרכים בהן ניתן לעשות זאת. בסופו של דבר, טוען המחבר כי יש לתת למיתוג מקום של כבוד בחברה העכשווית, ולהתייחס אליו כאל סוג של אמנות עממית בת זמננו, שכן מיתוג עוסק בעיצוב רגשות ותפישות, בהתייחסות למצב האנושות נכון לעכשיו, ובאסתטיקה. כמו כן, המחבר טוען כי אם מותגים גדולים יאבדו מערכם, תסבול מכך הכלכלה, וכתוצאה מכך גם החברה.

 

Ten Deadly Marketing Sins – signs and solutions מאת פיליפ קוטלר

הסופר,פיליפ קוטלר, הוא פרופסור לשיווק, שכתב ספרים רבים בנושא שיווק, וידוע כאחת הדמויות החשובות בתחום. בספר זה מציג פרופסור קוטלר עשרה "חטאים" שפרסומאים נוהגים לחטוא בהם, ומציע דרכים להימנע מטעויות אלו, ואף לתקנן. על פי קוטלר, למרות שפרסום בימינו הוא מאוד יקר, לא תמיד הוא באמת מועיל, ופעמים רבות קשה להעריך את תרומתו. בכדי שהפרסומאי יוכל לעשות את עבודתו על הצד הטוב ביותר, עליו להימנע מן הטעויות המתוארות בספר. זהו ספר חובה עבור מי שעוסק בפרסום, ומעוניין להישאר יעיל ורלוונטי, תוך כדי זרימה עם הקידמה והשינויים.

 

קריאה מהנה

הבאנו בפניכם שלוש דוגמאות לקריאה מומלצת באנגלית בנושא פרסום עסקים, שהן קצה הקרחון של שפע ספרים אותם תוכלו לרכוש ולקרוא. הינכם מוזמנים לתור ברשת אחר ספרים מרתקים  נוספים שירחיבו את אופקיכם, ויעמיקו את הבנתכם, ויש רבים כאלה, המחכים לקורא שיעלעל בין דפיהם. בינתיים, תוכלו להתחיל באחד משלושת הספרים המומלצים שהבאנו להלן, ונאחל לכם קריאה מהנה ומחכימה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *