מגזינים ללימוד אנגלית

צריכים לשפר את האנגלית שלכם? אין ספק שהפתרון האפקטיבי ביותר הוא פשוט לגור ולחיות בארץ דוברת אנגלית ולהתנהל באנגלית על בסיס יומי.

אפשרות אפקטיבית אחרת היא לקרוא ולדבר באנגלית כמה שיותר, כאשר היתרון בקריאה למשל הוא בהבנה האינטואיטיביתהנרכשת דרכה, לגביי תחביר ודקדוק, אוצר מלים וכדומה.

מרחיבים את היריעה – מגזינים ללימוד אנגלית

כאמור קריאה באנגלית ולצורך העניין לא משנה באיזה פורמט, מפתחת את כישורי השפה והופכת אותנו בקיאים יותר ברזי השפה, בחוקי התחביר והדקדוק ועוד אך בנוסף לכך, קריאה במגזינים בשפה האנגלית מאפשרת לנו להתחבר אונליין תרתי משמע לעולם הגדול, להרחיב את האופקים ולצבור מידע בתחומים שונים, כמו גם להתחבר לשפת הדיבור או הכתיבה הנהוגה בעולם כיום.

המגזינים המובילים בעולם נכתבים באנגלית והם מספקים איכות גבוהה במגוון תחומים כמו:מדע פופולרי, כושר ובריאות,מחשבים, בישול, רוחניות ועוד.

אמנם ספרי לימוד, ספרים מקצועיים, ספרי עיוןוכדומה הם פורמט מעמיק יותר של כתיבה אך דווקא מגזינים מאפשרים לנו ללמוד את השפה בצורה פשוטה ונגישה יותר כיוון שהם צריכים להתאים את עצמם לקשת רחבה של קוראים, לאו דווקא אקדמאים או כאלה הנעזרים בספרים מקצועיים.

מגזינים שאפשר ללמוד מהם אנגלית

האמת היא שכל מגזין ראוי לשמו, הנכתב בשפה האנגלית ומגיע למאות אלפי קוראים בארה"ב וברחבי העולם כולו חייב לעמוד בסטנדרטים גבוהים של איכות כתיבה ולכן אפילו מגזיני אופנה פופולריים כמו ווג (Vogue) למשל ואחרים מאפשרים לקוראים לשפר את האנגלית שלהם על ידי קריאה בהם.

מגזין בינלאומי אחרכמו נשיונל ג'אוגרפיק (National Geographic) למשל, מספק לא רק תוכן איכותי בתחומים בו הוא עוסק, בעלי חיים, אקלים סביבתי וכדומה אלא גם כתוב היטב ומספק חוויית קריאה שלבטח משפרת את היכולות של כל מי שקורא בו.

אפשר למנות עוד עשרות מגזינים , כל אחד בתחומו, מגזין פורבס למשל (Forbes) בתחום הכלכלה או המגזינים טיים (Time) ו-'אנשים' (People) כדי להבין שלא חובה לקרוא במגזין מדעי, בספר עב כרס או במילון אוקספורד על מנת לקבל תוכן איכותי באנגלית ולהפיק ממנו את המרב שהרי כל המגזינים הללו כתובים בשפה רהוטהומדויקת אך כאמור גם בשפה נגישה וקוהרנטית בעזרתה הקוראים יכולים גם לצרוך תוכן איכותי שמעניין אותם וגם לשפר בעזרתם את טכניקת הקריאה ואת ההבנה בשפה האנגלית.

לסיכום

מעוניינים לשפר את האנגלית שלכם? לרשותכם מגוון אפשרויות הגשה של השפה האנגלית,לכל אחת היתרונות והחסרונות שלה, כאשר דווקא מקריאת מגזינים אתם יכולים לקבל תמורה מלאה ואם תרצו ליהנות מ-3 ציפורים במכה: גם ליהנות מתוכן רלוונטי שמעניין אתכם, גם להתחבר לעולם הגדול ולקבל מידע עכשווי ומעניין במגוון תחומים, והבונוס: גם לשפראת כישורי השפה האנגלית על הדרך. קריאה נעימה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דומים