ספרים באנגלית בנושא ניקיון

ניקיון וסדר בבית הם חלק מהחיים של כולנו, אבל זה לא אומר שהם חייבים להיות סיוט. הספרים המבריקים הבאים שייכים לאנשים שהבינו איך לחיות נכון, איך לשמור על בית נקי ואיך לעשות את זה ביעילות – ורוצים ללמד גם אתכם!

שלושה ספרים באנגלית למי שרוצה ללמוד לנקות נכון

  • The life-changing magic to tidying up – אחד הספרים הפופולריים ביותר בעולם הניקוי והסדר הוא ללא ספק ספרה של מארי קונדו, יועצת סדר ומפתחת שיטת "קון-מארי" שעשתה מהפכה בעולם הסדר. הספר נמכר במיליון עותקים ברחבי העולם ותורגם לשפות שונות, ולא סתם; מדובר על שיטה ייחודית המורכבת מאיסוף חפציו של אדם בכל קטגוריה, מיונם ושמירה רק על דברים ש"מציתים שמחה". לאחר מכן בוחרים מקום לכל חפץ, שהוא המקום היחידי שלו. מדובר על שיטה רוחנית ודרך אופטימלית לחיות, ואם אתם מחפשים לעשות דרך בבית – ובראש – כדאי לכם לשקול את הספר הזה.
  • Clean your House The Lazy Way: שונאים לנקות, עצלנים מדי כדי להרים מטאטא, עסוקים מדי בשביל לגרוף את המים ונמאס לכם מהמשימה המתישה הזו? אז כדאי לכם לקנות את הספר הזה של ברברה ה. דוהאם, ספר שמאפשר לשמור על בית נקי ומבריק בלי להקדיש לכך זמן רב. הספר הזה מספק רשימות ותיאורים של המוצרים היחידים שלהם תזדקקו, המלצות לגאדג'טים המהירים והאיכותיים ביותר לניקיון וכן טיפים שיעזרו לכם לצמצם את זמן הניקיון והמאמץ. כמו כן, תקבלו מדריך שלם איך לשמור על הבית נקי כך שהניקיון השבועי לא יהיה קשה כל כך! הספר עובר על כל הבית חדר אחרי חדר, מספק טריקים ושיטות ויעשה לכם את החיים קלים יותר.
  • Cleaning and Stain Removal for Dummies: ספר מתוך הסדרה הידועה "for dummies" שיעזור לכם ללמוד לנקות כתמים, כיצד להשתמש במשמיד עובש ואיך לנקות בקלות וביעילות. הספר כולל טיפים פרקטיים וטכניקות, סודות יעילים וכן ידריך אתכם כיצד להשתמש בציוד הנכון. הספר עובר על תחומים כמו ניקיון של קירות, רצפות ותקרות, השירותים והמטבח, ריהוט, מכשירי חשמל, חלונות, ואפילו כביסה, ניקוי של אוטו ושל המרפסת. כמו כן, יש פרק שלם בספר על הסרת כתמים ובעיות נפוצות. יותר מזה? הספר מספק רשימות שבועיות ויומיות כך שתוכלו לסמן לעצמכם מה צריך לעשות ולהיות בראש העניינים!

הספרים שילמדו אתכם לנקות בצורה יעילה ופשוטה!

יש כמה אנשים שם בחוץ שבאמת אוהבים לנקות, אבל עבור רובינו מדובר על משימה קשה ומעייפת. הספרים הנ"ל יעזרו לכם להבין כיצד להתמודד עם המשימה המתישה בצורה הטובה, האפקטיבית והמהירה ביותר, ולשמור על בית נקי ומצוחצח. אם אתם זקוקים להבנה כיצד ניתן להשתמש במשמיד עובש, איך הכי נכון לנקות כתמים או כיצד לסדר מחדש, הספרים האלו ללא ספק מיועדים לכם!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דומים