אילו ספרים כדאי לקרוא באנגלית על מיסוי

בעלי עסקים וחברות, רוכשי נדלן, עצמאים, וכל מי שמבקש למצות את מקסימום יכולותיו וזכויותיו הפיננסיות, נדרש להשקיע מחשבה, או לפנות למומחים בכדי לבצע תכנון מס, שיאפשר לו למצות את רווחיו. כמובן, על מנת לבצע תכנון מס אופטימאלי, כדאי לפנות עורך דין מיסים , רואה חשבון או יועץ מס, שזו התמחותם, יחד עם זאת, קריאת חומר מקצועי בנושא תעזור לכל אחד לחדד ולהעמיק את ידיעותיו  בנושא המיסים, וכך להיערך נכון יותר. יצאנו לחפש את הספרים באנגלית, שכדאי לכם לקרוא על מיסוי, להלן התוצאות.

 

איך לשלם אפס מסים

כל בעל עסק רוצה להרוויח כמה שיותר, ולשלם כמה שפחות מיסים, ובכן, יש ספר שמסביר בדיוק כיצד ניתן לעשות זאת. הספר "How to Pay Zero Taxes", מאת Jeff Schnepppper, מסביר בשפה פשוטה וברורה, כיצד ניתן לחסוך בתשלום מיסים.  הספר מתמקד בתכנון מס, ומסביר כיצד ניתן להמיר הכנסה מיועדת למיסוי, להכנסה שאינה מיועדת למיסוי, בכל דרך חוקית ואפשרית על פי רשויות המס בארצות הברית, וכיצד לזכות ולנצל יותר הטבות, והפחתות מס. הספר עוסק גם במקלטי מס שונים, חלקם מומלצים, ומן האחרים כדאי דווקא להימנע. הספר קריא, זמין בגרסת מחשב או ספר מסורתי, ומתעדכן מדי שנה.

 

פתרונות מיסוי לעסקים קטנים

עסקים קטנים ניצבים בפני אתגרים מיוחדים, ולכן נדרשים פתרונות יעילים, שימושיים, ויצירתיים, בכדי שהעסק יתפתח וישגשג. הספר " " The Tax & Legal Playbook מאת Mark J. Kohler, מציע תשובות ופתרונות מיסוי לעסקים קטנים. הספר נותן מענה לנושא מס וסוגיות משפטיות עיקריות בהן נתקלים בעלי עסקים קטנים. הספר עוסק באתגרים העומדים בפני בעל העסק בכל שלב, החל מהקמתו, ועד לתכנון מס נכון של עסק משגשג. ניתן לקרוא את הספר מהתחלה ועד הסוף, או לפתוח בפרק העוסק בנושא ספציפי. כך או כך, הקריאה תיתן לך ידע והבנה, והתובנות המוצגות בספר יכולות לחסוך לבעלי עסקים זמן, כסף, וכאבי לב.

 

מסים פשוטים

תקנות המיסים, וחוקי מס ההכנסה הם סבוכים ומאיימים עבור מי שאינו עוסק בתחום המיסוי, אולם המצב לא חייב להיות כזה. הספר " Taxes Made Simple  " מאת מייק פייפר, מסביר בשפה פשוטה ונהירה לכל אדם את המונחים והמושגים הקשורים למיסוי. מונחים כגון, הקלות מס, הטבות מס, אשראי וכיוצא בזה. הספר מסביר כיצד תוכל לדעת לאילו הטבות מס אתה זכאי, כיצד לחשב את גובה ההטבה, וכיצד ואילו טפסים יש למלא.  

 

גם בישראל

תכנון מס יכול לחסוך כסף לבעלי עסקים, וידע בתחום המיסים יכול לעשות עבורך כבעל עסק את ההבדל בין החלטה נבונה, לטעות שתעלה לך כסף, לכן זה הזמן לרכוש ידע ולהחכים, ולקחת את עתיד העסק שלך בידיים. מכיוון שהספרים עליהם המלצנו כאן הם באנגלית, הם עוסקים בתכנון מס וניצול הטבות והקלות בארצות הברית, ובכדי לדעת כיצד ניתן ליישם את התובנות שעולות מן הספרים האלו בישראל, כדאי להיוועץ במומחה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דומים