המלצות על ספרים באנגלית בנושא ציוד טכני

כיום, ניתן למצוא בשוק מגוון רחב של ציוד טכני איכותי, בטיחותי ויעיל, המשמש לביצוע עבודות תחזוקה, שיפוץ ובנייה שוטפות, כגון ציוד לעבודה בגובה, סולם, מכשירי מדידה,אביזרי חשמל וכדומה. אם אתם משתמשים בציוד טכני במסגרת מקום העבודה או באופן פרטי, עוסקים בשיווק ומכירה של מוצרים וציוד טכני או שזהו תחום בו אתם מגלים עניין כללי, תוכלו להעשיר את הידע שלכם בנושא ואת השליטה בשפה האנגלית, באמצעות קריאת הספרים המומלצים הבאים.

Building Maintenance & Construction: Tools and Maintenance Tasks, By Clifford Rutherford

ספר קריא, שימושי ומלמד, המכיל מידע נרחב על שיטות תחזוקה בסיסיות של מבנים, ציוד טכני, כלים וחומריםמומלצים. הספר מתייחס לנושא של עבודה בטיחותית ויעילה בתעשייה ואיך לשמור על בריאותכם במהלך העבודה. זאת, באמצעות חבישה של קסדת מגן לראש, מסכהלפנים, שימוש בציוד חשמלי ומכשור ייעודי לבדיקות, סולם בטיחותי המגן מפני נפילות, כלי מדידה, מקדחות ואביזרים נלווים, מערכות אינסטלציה ועוד. הספר מקנה מגוון מיומנויות וטכניקותיעילות,אותן תוכלו ליישם בקלות ובמהירות בשטח.

How to Sell Technical Equipment and Services, By James R. Hutton

בספר זה משתף המחבר את הקוראים בידע הרב ובניסיון העשיר שצבר בנושא מכירת שירותים וציוד טכני, במהלך עשרות שנות עבודתו בתעשיית הנפט. הספר מכיל מידע יעיל ושימושי לגבי שיטת המכירה של ציוד ושירותים טכניים, כאשר המסר של המחבר הוא שהבסיס להצלחה נעוץ בצבירת כמה שיותר ידע לגבי הציוד הטכני. זהו ספר מקיף ומעשיר, המכיל עצות חיוניות ומפרט את מגוון ההיבטים הכרוכים במכירות תעשייתיות, כאשר כלפרק מוקדש לנושא אחר. הספר עוסק ביותר מ-60 נושאים שונים, ביניהם דרכי הזיהוי של מקבלי ההחלטות ואיסוף מידע, איך לטפל בלקוחות לא מרוצים, איך להציג את המוצרים והציוד החדש ועוד. ספר מומלץ לאנשי מכירות ומנהלים בכירים בכל ענפי התעשייה.

Power Tools and Equipment (Fix-It-Yourself) by Time Life Books

ספר מומלץ מאוד, הנותן עצות וטיפים חשובים ומראה כיצד תוכלו לתקן בעצמכם ולעבוד בצורה בטיחותית ויעילה עם ציוד טכני כגון מקדחים, מסורים עגולים, מסורי חרב, סולם מתכת, מכסחות דשא וכן הלאה. לסיכום, בספרים המקצועיים שפורטו במאמר זה תוכלו למצוא מידע רב בנושא ציוד טכני אשר יסייע לכם בביצוע איכותי ויעיל של עבודות בתחומי התעשייה, בנייה, חשמל ותחזוקה.עם זאת, בעת ביצוע כל עבודה שהיא, חשוב מאוד להקפיד על כללי הבטיחות ושימוש באמצעי הבטיחות הייעודיים, בכדי למנוע נזקים ופגיעות בגוף ובנפש. כמו כן, מהספרים האלה תוכלו לשאוב עצות מעשיות ופרטי מידע בנוגע לסוגי הציוד הטכני שישנו, מהם שלבי העבודה ותהליכי המכירה שלהם. אנו בטוחים כי ספרים אלה יהוו עבורכם כלי עזר שימושי וחומר קריאה מעשיר, מלמד ומעניין.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דומים