ספרים באנגלית בנושא גינון

אנשים רבים ניסו לטפח גינה צבעונית וחלומית בבית, אבל הבינו מהר מאוד שזה לא כל כך פשוט – גינון הוא עולם בפני עצמו, וצריך להבין באמת איך עובד העולם הזה, מה צמחים צריכים ואיך לגדל את הגינה המושלמת. אבל אל דאגה, לא באנו לבאס אתכם – ישנם ספרים מקיפים ומקצועיים על גינון שיעזרו לכם להתחיל, מדברים בסיסיים כמו איזה ציוד גינון אתם צריכים (לא רק מכסחת דשא!) ועד איך לגדל ירקות בצורה מושלמת. 

שלושה ספרי גינון באנגלית שאתם חייבים להכיר

ישנם הרבה ספרי גינון מצוינים בעולם, אבל צמצמנו עבורכם לשלושה ספרים מעולים שעוסקים בנושאים שונים – הראשון מתייחס לעשבי תיבול, השני לטיפוח גינה אורגנית מאפס, והשלישי הוא התנ"ך השלם לטיפוח דשא:

  • A Pocketful of Herbs – עשבי תיבול בגינה הם החלום של כולנו – מי לא רוצה לצאת החוצה רגע לפני שהוא מכין ארוחת ערב, ולקטוף נענע, בזיליקום, פטרוזיליה טריים טריים מהערוגה? אבל כל מי שניסה לגדל עשבי תיבול יודע שזה לא כזה פשוט, וכל צמח שכזה דורש תנאים אחרים. בספר הקטן הזה תמצאו כל (אבל כל) מה שצריך לדעת על גידול עשבי תיבול, בזכות המקצועיות הרבה של המחברת, ג'קה מקוויר. היא מספקת עצות פרקטיות לגידול אינספור סוגים של עשבי תיבול, וכן כיצד להשתמש בהם בבישול ואילו תכונות רפואיות יש להם. 
  • Basic Organic Gardening – אם אתם חדשים בעולם הגינון, כדאי לכם להצטייד בספר הזה, שמציע מדריך מעמיק ומקיף עבור גננים מתחילים. הספר הזה יענה על כל השאלות הבסיסיות ביותר שלכם, ויעזור לכם להתחיל לגדל את הגינה האורגנית שלכם. הספר מכיל מידע על זריעה, טיפוח, מדריך צמחים, דרכים לתכנן את הגינה, כיצד לטפח דשא עם מכסחת דשא, איך להתמודד עם מזיקים ועוד ועוד!
  • The Lawn Care Bible- אחד החלקים הכי קשים בטיפוח גינה הוא טיפוח הדשא. דשא דורש הרבה מאוד טיפול, אך מצד שני הוא אחד החלקים הכי מספקים בגינה – מי לא רוצה מרחב דשא ירוק ממש בבית שלו? הספר הזה יתן לכם את כל המידע שאתם זקוקים לו כדי לגדל מדשאה מפוארת, כולל כל הטיפים והטכניקות לשימוש במכסחת דשא, טיפוח הדשא, שמירה על הצבע הירוק, השילוב הנכון בין אדמה לזרעים, ואיך להיפטר ממזיקים ומחלות. 

רוצים להיות גננים מדופלמים? זה הזמן להשקיע בקריאה!

גינון הוא תורה שלמה, ודורש הרבה מאוד ידע כדי לעשות את הדברים נכון. עם הזמן אתם תתחילו להבין בעצמכם מה עובד יותר ומה לא, ואין ספק שעושים טעויות בדרך, אבל הספרים הנ"ל יעזרו לכם להתחיל את התחביב החדש ברגל ימין ולהבין יותר לעומק את העולם המרתק והשונה של גידול צמחים וטיפוח הגינה. אם אתם רציניים בנוגע לגינה שלכם, אנחנו ממליצים לכם לרכוש את הספרים המצוינים האלו העוסקים בגינון נכון למתחילים!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דומים