3 ספרים מומלצים באנגלית על מכוניות

אם אתם מאלו שמכונית אלגנטית, רכב ספורט בעל ביצועים מעולים, או רכב שטח משודרג ומאובזר עושים להם את זה, הכתבה הבאה היא במיוחד עבורכם. אוהבי מכוניות מושבעים יודעים כי מכונית היא הרבה יותר מאשר כלי רכב ממונע וכי אהבת מכוניות אינה מסתכמת בתחזוק בסיסי ושמירה על הרכב נקי. מי שדבק בו חיידק האהבה למכוניות מתרגש מכל רכב יוקרה, ומכל רכב אספנים, ורואה בהם יצירות מופת. לטובת אלו מכם החולקים את האהבה לרכבים, מובאים להלן שלושה ספרים מומלצים באנגלית שנושאם הוא מכוניות.

Super cars: Masterpieces of Design and Engineering

Richard Dredge

ספר זה הוא מחווה לרכבים שהם יצירות מופת של מכונאות ועיצוב, אשר מסעירים את דמיונם של אוהבי מכוניות ברחבי העולם. בספר מוצגים 75 דגמי רכבים מאירופה, יפן וארצות הברית, כאשר כל רכב מוצג בפריסה מרהיבה של עמוד כפול. בין השאר מוצגים בספר דגמי יוקרה של  יגואר, לוטוס, קורבט ומרצדס, ולצד התמונות המרהיבות של כל דגם מצורף טקסט המפרט את עיצובו, פיתוחו, ואת החידושים המגולמים בו. הטקסט ומאתיים ועשרים הצילומים המרהיבים שבספר מצליחים להציג לקורא את יצירות הפאר המכאניות הללו במלוא הדרן.

לקניית הספר >>

501 Must  Drive Cars

Fid Backhouse , Kieran Fogarty, Sal Oliver

ספר זה מציג 501 דגמי מכוניות שהיוו ציון דרך בתעשייה, מהדגמים האלגנטיים של שנות העשרים של המאה הקודמת, ועד למכוניות המשוכללות בעלות הביצועים המשופרים של ימינו אנו. כל אוהב מכוניות מושבע ימצא בספר זה את הדגם האהוב עליו, ועוד דגמים מופלאים רבים. כל הדגמים בספר מוצגים בליווי מידע כגון שנת ייצורם לראשונה, ונתונים על ביצועיהם.

לקניית הספר >>

Clarkson on Cars

Jeremy Clarkson

בספר זה מביא ג'רמי קלרקסון, שהיה במשך שנים רבות אחד ממגישי תכנית הרכב המובילה של הבי בי סי, טופגיר, ( קלרקסון פוטר למרות מחאות הצופים ועמיתיו להגשת התכנית, בשל תקרית המערבת אלימות מצידו של קלרקסון, מטבח בית מלון סגור לאחר יום צילומים, ואחד ממפיקי התוכנית), טורים שכתב בשנותיו הרבות כעיתונאי. זהו ספר שנון, ביקורתי ומשעשע על מכוניות ועל נושאים רבים אחרים, המשתלבים להשקפת עולם ייחודית של אחד מאושיות עולם הרכב, הנערץ על צופים וקוראים רבים ברחבי העולם.

לקניית הספר >>

עולם ומלואו

הבאנו בפניכם רק שלוש דוגמאות מתוך מגוון רחב של ספרים שכל חובב מכוניות ייהנה לקרוא. הינכם מוזמנים להמשיך ולחפש ברשת מגוון ספרים שיעשירו את ידיעותיכם ויספקו לכם שעות של קריאה מהנה. עולם הרכב הוא כה מקיף שתוכלו למצוא אינספור ספרים הנוגעים לרכב משלל זוויות כגון מכאניקה, אסתטיקה, סטייל, טכנולוגיה מתקדמת ואף ספרים בנושאים בירוקרטיים כמו ביטוח לרכב. בתוך שלל הספרים הקיים בנושא, הקורא חובב המכוניות ימצא אינספור ספרים שיעשירו את ידיעותיו וירחיבו את אופקיו. אנו מאחלים לכם קריאה נעימה, ונסיעה בטוחה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דומים