ספרים מומלצים באנגלית בנושא פיתוח אפליקציות לעסקים

פיתוח אפליקציות לעסקים הוא התחום החם בשיווק בן זמננו, וכל עסק המכבד עצמו, שואף לבנות ולפתח אפליקציה מובילה לעסק. יתרה מכך, מספר לא מבוטל של עסקים מצליחים, המגלגלים מחזורי כספים של מיליוני דולרים ואף יותר, קמו ומתבססים על אפליקציה מוצלחת.

 

מכיוון שפיתוח אפליקציות לעסקים הוא הכלי השיווקי העולה כיום, רבים מעוניינים להרחיב את ידיעותיהם בנושא. לשם כך, יצאנו לבדוק עבורכם אילו ספרים מומלצים קיימים בנושא זה באנגלית, ולפניכם שלוש דוגמאות של ספרים שיהפכו אתכם למומחים ובעלי ידע משמעותי בנושא.

 

How to Build a Billion Dollar App מאת ג'ורג' ברקובסקי

 

כאמור, מספר לא מבוטל של חברות ועסקים הוקמו בזכות אפליקציות מוצלחות, עליהן מושתת העסק. בספר זה מספר ברקובסקי את סיפורן של אפליקציות נבחרות, שענו על צורך בשוק בצורה מדויקת, והפכו לעסקים ששווים מעל למיליארד דולר. בין האפליקציות שאת סיפורן מגולל ברקובסקי בספר נמצאות קנדי קראש, סנאפצ'אט, ווטסאפ, הובר ואינסטגרם.

 

הספר לוקח את הקורא צעד אחר צעד, משלב שרטוט הסקיצה הראשונית של הרעיון, ועד לבניית האפליקציה. אפליקציה מוצלחת היא דרך מצוינת להפוך רעיון טוב לעסק המגלגל מיליונים, וספר זה הוא המדריך המלא לדרך לעשות זאת. הספר מתאים לאנשי תוכנה המעוניינים לצאת לעצמאות כלכלית, לחובבי טכנולוגיה מתקדמת, וליזמים עסקיים, וכן לכל מי שמגלה עניין בטכנולוגיות מתקדמות.

 

The App Factory Playbook מאת דרו גורהאם

 

הדעה הרווחת היא כי אם ברצונך לבנות אפליקציה, יש בפניך שלוש אפשרויות: או שתפנה לחברה שתבנה עבורך את האפליקציה, תמורת סכומי עתק, או שאתה מפתח אפליקציות, ותפתח את האפליקציה בעצמך, או שתלמד כיצד לפתח אפליקציות, ורק לאחר מכן תפתח את האפליקציה שלך.

 

על פי דרו גורהאם, אפשרויות אלו, ברוב המקרים יוצרות פער בלתי ניתן לגישור בין החלום שלך ובין המציאות. בספר חביב זה, משתף גורהאם את הקוראים בסודות הפנימיים של עולם בניית האפליקציות, כפי שלמד להכירם במסגרת עבודתו. הספר מספק טיפים ועצות כיצד ניתן לחסוך זמן וכסף בדרך להפיכת החלום למציאות.

 

Mobile App Marketing and Monetization מאת אלכס גנדיניקס

 

גם אם יש בידכם אפליקציה מנצחת, עדיין נשאלת השאלה כיצד תחשפו אותה לקהל לקוחות רחב, כיצד תשווקו אותה, וכיצד תוכלו להפיק רווח נוסף באמצעות פרסומות, מכירת מוצרים נלווים, רכישות דרך האפליקציה וכן הלאה.

 

אלכס גנדיניקס, יזם ומפתח אפליקציות בעצמו, בעל ניסיון באימון מפתחי אפליקציות להפקת רווחים מקסימאליים מן האפליקציות שלהם, מגיש בספר זה טיפים, עצות מעשיות, ואסטרטגיות בעזרתן תוכלו להפיק את המירב מן האפליקציה שלכם. הספר נכתב על בסיס ניסיון מעשי רב שנצבר במשך שנות עבודה רבות בתחום, על ידי אלכס, שפיתח מספר אפליקציות, ופיצח את השיטות והדרכים בעזרתן ניתן למקסם את הרווחים מהן.

קריאה נעימה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דומים