ספרי ילדים באנגלית – הנאה עם ערך מוסף

הקראת סיפורים לילדים עוזרת לפיתוח הדמיון ולהעשרת עולם המושגים של הילד, דבר אשר תורם לצמיחה ולהתפתחות היסודות הקוגניטיביים. מעבר לכך, בילדות מונחת גם התשתית לקליטה והבנה של שפות ולכן חשיפה של ילד לשפה שאינה שפת אימו כבר מילדותו מניחה בפניו את היסודות לקליטת השפה באופן טבעי ועמוק. המפגש עם ספרי ילדים באנגלית נותן לילד יתרון בכך שרכישת השפה תתבצע אצלו בצורה קלה יותר בעתיד.

היתרונות של הקראת ספרי ילדים באנגלית:

לפניכם סקירה קצרה אך משמעותית של חלק מאותם יתרונות רבים שהילדים שלכם יכולים ליהנות מהם משמיעת סיפורים באנגלית:

  • הכנה ללימודים בבית-הספר – השפה האנגלית היא שפת חובה ללמידה בבתי-הספר בישראל, ובמוקדם או במאוחר ילדכם יפגשו את שפה זו כחומר לימודי. ההכרות המוקדמת עם השפה האנגלית מייצרת בסיס איתן ללימודי השפה במלואה, ויעניק תחושת ביטחון ובסיס למצוינות של ילדכם בבית-הספר.
  • הבנת השפה לעומקה – יכולת תפיסת השפה שלנו נמצאת בשיאה במהלך הילדות, והשפה נתפסת בצורה הטובה ביותר דרך שמיעה. כך בדיוק ילדכם מתחילים לדבר בשפת אימם, העברית. המפגש עם השפה האנגלית בגיל צעיר מאפשר לילדכם לספוג את השפה בתהליך הלמידה העמוק ביותר, התהליך המתרחש בשנות הילדות המוקדמות.
  • העשרה תרבותית – בעיות נפתרות בעזרת דמיון וחשיבה "מחוץ לקופסא", והשפה האנגלית, כמו כל שפה אחרת, מגיעה עם עומק תרבותי וסט שלם של רעיונות ותפיסות שונים מאלו שילדכם פוגש בחיי היום-יום במפגש עם התרבות הישראלית. עולם מושגים ורעיונות חדש זה, שנספג בצורתו הגולמית והמלאה ביותר בילדות, יכול לספק את אחד מהנתיבים לחשיבה עשירה יותר של ילדכם, ואת היכולת שלו לחשוב "מחוץ לקופסא", בצורה שתפתיע גם אתכם.
  • השפה האנגלית כבסיס לחיים הבוגרים – מהטיול הגדול של אחרי הצבא, דרך הלימודים האקדמאיים, ועד לקריירה, בסיס עשיר בשפה הבינלאומית הוא דבר בעל ערך רב ביותר. ביסוס יכולות הקריאה וההבנה של השפה האנגלית במהלך הילדות, הזמן הקריטי ביותר ללמידה, יהדהד עוד שנים ארוכות קדימה, כשילדכם, עכשיו כבר בוגר, יתנהל בביטחון בעולם שסביבו, במפגש עם הדרישות הגבוהות של הבנת האנגלית באקדמיה ובעבודה, וייהנה ממגוון רחב יותר של אפשרויות בחירה, וחיים עשירים יותר.

ספרות אנגלית לילדים – פשוט, נגיש ואפקטיבי

ילדים סקרנים מטבעם, והסקרנות הטבעית שלהם בשלב זה בחייהם היא זו המאפשרת להם לבסס את הידע שלהם והתפיסות שלהם לגבי העולם שסביבם, בכדי שיוכלו ללמוד כיצד להתנהל – מול הוריהם, מול חבריהם, מול זרים, ובכלל בחברה שסביבם.

היכולת שלכם כהורים לעורר בילדכם שוב ושוב את הסקרנות הכה בריאה, ולייצר למענם מרחב בו סקרנות זו יכולה לקבל מענה בצורה העשירה ביותר, היא ברכה.

הקראה של ספרים באנגלית לילדים כבר בתקופת הינקות תאפשר לילדכם ליהנות מכל היתרונות שצוינו לעיל, בנוסף לעוד הרבה מאוד יתרונות שקצרה היריעה מלהכיל, יתרונות אותם תגלו במהלך הקריאה והקסם שבמפגש של הילדים שלכם עם שפה חדשה, רעיונות חדשים, הנאה וערך מוסף.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דומים