ספרים באנגלית בנושא ספורט ימי

אין ספק שספורט ימי הוא מסוגי הספורט הכי כיפיים ויפים שיש. בספורט הזה נהנים מהמים עד הסוף, והוא מדהים במדינה כמו שלנו, שחוף הים זמין לה במברבית הנקודות בארץ. כמו כן, ספורט ימי הוא מגוון ולכן כל אחד יכול למצוא את הענף שמתאים לו, בין אם מדובר על צלילה, שחייה, גלישת גלים, רפטינג, שייט בקיאקים, שייט בסירת מנוע ועוד ועוד. 

אם אתם חדשים בתחום ומחפשים דרך "לקפוץ למים" ולהיכנס לעולם הספורט הימי או אם אתם דווקא מקצועניים שרוצים להתקדם בתחום או להכיר ענפי מים אחרים, כדאי לכם לשלב את הפרקטיות יחד עם ספרים מקצועיים בנושאי ספורט ימי. אספנו לכם שני ספרים מעולם ומגזין אחד שווה במיוחד הקשורים לתחום הספורט הימי! 

3 ספרים על ספורט ימי שכדאי לכם להכיר

שני הספרים הבאים ומגזין הצלילה הותיק הזה יעזרו לכם להיכנס עמוק יותר למים ולהכיר את כל הטיפים השווים ביותר:

  • Water Sports – בין אם אתם אוהבים לגלוש, לשוט, לדוג או לשחות, הספר "Water Sports"  – שמדבר, כמובן, על ספורט ימי – הוא הספר בשבילכם. הספר מדבר על כל סוגי הספורט הימי שאפשר לבצע בים, בכנרת ובנהרות, כולל שייט בקיאקים  או רפטינג. הספר כולל טיפים, רעיונות, ציוד נדרש וכל האפשרויות להנות מהמים. הוא מתאים למתחילים אך גם למתקדמים שרוצים לחזק את העניין שלהם בתחום. 
  • המגזין Diver – המגזין "DIVER" מיועד למי שאוהב את חיי הים ואת הספורט הימי, בעיקר בתחום הצלילה. מדובר על מגזין בריטי ובו תמצאו כתבות מפורטות וצבעוניות בכל אספקט הקשור לצלילה – אימונים, יעדי הצלילה הטובים בעולם, תמונות מדהימות, ציוד שכל צוללן צריך ועוד ועוד. מדובר על אחד המגזינים הכי מעמיקים בתחום המדווח על כל החדשות החשובות, דעות, סיפורים מחיי הצלילה ועוד כתבות שיגלו לכם את כל היופי שמתחת לים. אז אם אתם מתעניינים בספורט ימי בדגש על צלילה, כדאי לכם להציץ במגזין הזה.
  • Extreme Water Sports – ספר המתעסק בכל סוגי הספורט הימי  האקסטרימי כמו גלישה, סקי מים, רפטינג, צלילה ועוד ועוד. הספר חוקר את העולם הזה מנקודת מבט של אתלטים, וכולל מידע חשוב על כל ענפי הספורט האלו, תמונות, טיפים, תזונה, תחרויות ואפשרויות שונות למי שמעוניין להתקדם בתחום הספורט הימי.

כל מה שצריך לספורט ימי

ענפי הספורט הימי השונים דורשים ציוד שונה – אם אתם בקטע של צלילה, אתם תצטרכו ציוד צלילה (בין אם לקנות או לשכור) ואם אתם דווקא מעדיפים שיט מעל הים, קיאקים למכירה יעזרו לכם להתחיל. עבור גלישה אתם תצטרכו ציוד גלישה כמו גלשן, בעוד שחייה תדרוש מכם רק בגד ים. כך או כך, את כל הציוד הזה תוכלו לקנות או לשכור ולהתחיל לפתח את תחביבכם החדש בתוך המים!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דומים