ספרים מומלצים באנגלית בנושא אחסנה

מתעניינים בנושא מחסנים להשכרה, כלקוחות או מעניקי שירות, או אולי סתם כיוון שהנושא מעניין אתכם, ומחפשים חומר קריאה רלוונטי באנגלית? לפניכם 2 ספרים מומלצים באנגלית בנושא אחסון ורעיון מדליק במקום ספר נוסף. ספרים אלו יעשירו את ידיעותיכם, יספקו לכם טיפים ועצות, ויציגו בפניכם רעיונות מגוונים ומעניינים בנושא. הקריאה היא פעילות מהנה ומפתחת, והקריאה באנגלית תורמת לשליטתכם בשפה בינלאומית זו.

Creating Wealth Through Self Storage: One Man's Journey into the World of Self-Storage

מאת מארק הלם

בספר זה, המכונה בפי משווקיו "מפת הדרכים להצלחה בעולם האחסון", מתאר המחבר,שנחשב לסמכות וסיפור הצלחה בתחום מחסנים להשכרה, את מסעו בעולם עסקי האחסון. המסע החל בכך שהוא שכר מחסן להשכרה ללא מימון התחלתי גדול במיוחד, והסתיים באימפריית מחסנים להשכרה מפוארת. בספר מוצגים מידע וטיפים כיצד להתקדם צעד צעד בעולם האחסון, וכיצד לבנות אימפריית אחסון מצליחה בזכות איתור נכסים מתאימים, ניתוח סיכונים והתמודדות עם שחקנים מרכזיים בשוק. הספר מתאים למי שמעוניין להצליח בעולם השכרת מחסנים, וכן למי שמעוניין לרכוש לעצמו מחסן.

לקניית הספר >>

Self Storage Business Plan. Make a Good Impression With Your Bank

תחילתו של כל עסק מצליח היא תכנית עסקית קפדנית, אשר מתווה דרכי פעולה, אסטרטגיות, צרכים ויעדים. רובנו זקוקים למימון חיצוני בכדי להקים עסק חדש, וספר זה מדגים ומסביר כיצד לייצר תכנית עסקית להקמת עסק של השכרת מחסנים. התוכנית העסקית תעזור ליזם לגייס כספים ממשקיעים ובנקים, וכמו כן, תכין  אותו למהמורות ולאתגרים שיעמדו בדרכו. כך, בעזרת תכנית עסקית מרשימה תוכל לשכנע את פקיד הבנק או נציגו של משקיע להלוות לך את הסכום הדרוש להקמת העסק.

לקניית הספר >>

ספר שהוא מחסן

הידעתם שספרים הם גם אמצעי אחסון מצוין? ניתן לייבש בהם פרחים וצמחים, וכספות מיוחדות בצורת ספר הן אמצעי אחסון מצוין עבור חפצים יקרי ערך, מכתבים סודיים, וכל דבר שאינכם רוצים שיהיה גלוי לכל עיין. לא מדובר בספרי קריאה, אלא בכספות מיוחדות, בעלות נעילה ומנגנון פתיחה על בסיס קוד סודי. הכספות נראות כספר לכל דבר, וזרים לא יוכלו לנחש כי מדובר בעצם בכספת, ולא בספר אמיתי.

הנאה, מקצוענות והרחבת אופקים.

קריאת ספרים מפעילה את הדמיון ומרחיבה את האופקים, וקריאת ספרים באנגלית מאפשרת לקורא הישראלי לשפר ולשכלל את האנגלית השגורה בפיו תוך הנאה,  למידה, העמקה ועיסוק בנושא אהוב עליו. בין אם מטרתכם למצוא מחסן לשכור בכדי לאחסן את החפצים שאינכם מוצאים להם מקום בביתכם, ובין אם אתם מעוניינים להפוך את השכרת המחסנים למקור הכנסה שלכם, קריאת ספרים באנגלית בנושא תעשיר את ידיעותיכם. בנוסף, קריאת ספרי בנושא תשפר את סיכוייכם למצוא מחסן איכותי, ותעזור לכם להפוך השכרת מחסנים לעסק מצליח אם תרצו בכך. קיים חומר נוסף לקריאה בנושא מזוויות שונות,  אותו אתם מוזמנים למצוא בגוגל, ובינתיים אנו מאחלים לכם קריאה מהנה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דומים