ספרים מומלצים באנגלית בנושא ביטוח

עולם הביטוח הוא גדול ורחב, ומי שמחפש חומר קריאה איכותי בנושא באנגלית ימצא שפע הצעות. יצאנו לחפש ספרים מומלצים, ולפניכם שלוש דוגמאות שיחכימו אתכם, וישאירו טעם של עוד.

 

If an Elephant Sits On You, Are You Covered? מאת בארט בייקר

שמו של הספר בא מסיפור אמיתי על זוג אמריקאים שטיילו בספארי באפריקה. תוך כדי צילום, התקרב הבעל מעט יותר מדי לפיל, אשר בדיוק התיישב עליו. הבעל נהרג, והשאלה שנשאלה היא האם הביטוח מכסה את המקרה? הספר עוסק בדרכים להגן על עצמך ועל בני משפחתך מפני כל תרחיש אפשרי, והוא מספק דוגמאות, טיפים, ודרכים לוודא שאתה מקבל את הביטוח הטוב ביותר, והסברים כיצד לבנות מערך הגנה על כל היקר לך. בנוסף הספר מעניק עצות כיצד לבחור את סוכן הביטוח הטוב ביותר עבורך, וכיצד להימנע מפילים.

 

Insurance For Dummies מאת ג'ק האנגלמן

אם אתם מאלו שכל מה שקשור בביטוח, הגשת תביעות, טופסולוגיה וכיוצא בזה מרתיע אותם, וגורם להם לדיס אוריינטציה זמנית ולתחושת חוסר אונים, ספר זה הוא בדיוק בשבילכם. הספר מסביר בשפה נגישה וברורה כיצד לקבל את הכיסוי הגבוה ביותר בעלות הנמוכה ביותר, כיצד לנהל משא ומתן מול חברת הביטוח שלך, כיצד לרכוש ביטוח לעסק, כיצד להגיש תביעות לביטוח וכן הלאה. זהו ספר מומלץ עבור אנשים פרטיים ובעלי עסקים, החשים שתחום הביטוח הוא שדה מסתורי ולא מובן, והיו מעוניינים ללמוד כיצד להתנהל בו בביטחון.

 

Insurance Made Easy: A Comprehensive Roadmap to the Coverage You Need מאת: Tony Steuer

הכותב יוצא מנקודת ההנחה שביטוח הוא עניין מאוד אינדיבידואלי, ולכן כל אדם זקוק לפוליסה עם דגשים וכיסויים שונים, המתאימים לצרכיו. הכותב מדמה את הפוליסה לקבוצת כדורסל, ואת סוכן הביטוח למאמן, אשר מגייס את השחקנים המתאימים, על פי צורכי הקבוצה. השחקנים בקבוצה הם:

ביטוח רכב, ביטוח נכות ואובדן כושר עבודה, ביטוח בריאות, ביטוח דירה/נכס, ביטוח חיים, ביטוח סיעודי וקצבה. על פי הכותב, עבור כל תפקיד, עליך לגייס את השחקן שיתאים לך ביותר, כך תימנע מתשלום גבוה מן הדרוש עבור אלמנטים ביטוחיים שאינך זקוק להם מצד אחד, ומצד שני, לא תמצא עצמך עם ביטוח חסר, שלא מספק לך את ההגנה לה אתה זקוק.

 

טיפה בים

הבאנו להלן שלוש דוגמאות, שהן מעט מזעיר מתוך שפע הספרים שתוכלו למצוא בנושא ביטוח. קיימים ספרים מקצועיים יותר עבור מביני עניין, ובחרנו להציג בתור קריאה ראשונה ספרים נהירים לכל אדם, ואף עבור מי שכל העיסוק בביטוח מרתיע אותו, ועבור אלו שחשים שלעולם לא יצליחו להבין את הנושא המורכב והסבוך. אתם מוזמנים להמשיך לאחר הקריאה הראשונה, ולהעמיק בנושא, בבחירת ספרים יותר מקצועיים. כך או אחרת, קריאה באחד משלושת הספרים שלהלן תעזור לכם לרכוש ביטוח אישי וכן ביטוח לעסק שיהיו מותאמים לצורכיכם, יעניקו לכם כיסוי מתאים, ולא יכללו הרחבות שאינכם זקוקים להן. נאחל לכם קריאה מהנה, ונקווה שלא תזדקקו לממש את הביטוחים.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דומים