חובבים ספא וקריאה? מדוע שלא תקראו באנגלית על ספא?

חולמים לצאת לחופשה מפנקת, המשלבת בתוכה טיפולי מסאג' מפנקים, אמבטיית שמנים מרגיעה ואולי גם כוס יין רומנטית או ארוחת בוקר? תוכלו למצוא מגוון רחב של חופשות ספא מפנקות ברחבי העולם, באתרים פסטורליים הכוללים מעיינות חמים או במקומות אקזוטיים יותר המשלבים ספא וחוף מרהיב. יש כאלה שבוחרים בחופשת ספא ברומניה, אחרים יוצאים לארה"ב, לאסיה או למדינות אחרות בעולם. אין מרגיע יותר מחופשת ספא העושה נפלאות לגוף ולנפש. לפני שתצאו לנופש הספא שלכם, אספנו עבורכם כמה ספרים באנגלית הממליצים על אתרי ספא ברחבי העולם ומגלים את נפלאות העיסוי לגוף ולנשמה.

 

חמישים היעדים הרומנטיים בעולם – ספר של הנשיונל גיאוגרפיק

הנשיונל גיאוגרפיק, המקור האולטימטיבי למידע על מקומות אקזוטיים ומרהיבים בעולם הוציא השנה ספר הכולל את חמישים היעדים הרומנטיים בתבל. חופים עם שקיעות מרשימות ואין ספור בתי ספא ברחבי העולם לנופש רומנטי עם הבן זוג. החלק המעניין בכל יצירה פרי ידיה של נשיונל ג'יאוגרפיק הוא כמובן התמונות המרהיבות, מעדשותיהם של הצלמים הטובים בתבל. תמונות שעושות חשק להגיע במהירות המרבית לבן גוריון ולצאת לחופשת ספא מענגת במיוחד.

 

ספא ואיכות חיים בטיולים לגוף ולנפש

ספר זה שיצא בשנת 2014 על ידי מלאני סמית ולאזלו פסקו סוקר מחקרים שבוצעו בשנים האחרונות על ידי אקדמאיים מכל העולם, ועובר על פני 25 מדינות בגלובוס בסקרו את עולם התיירות הרפואית ותיירות המרפא.  הוא מגלה את היתרונות הגדולים הטמונים בביקור במתחמי ספא שונים ברחבי העולם, כפי שנחקרו לעומק על ידי מדענים, וחושף בפנינו את הסיבה המדעית מדוע כדאי לארוז את המזוודה ולצאת לגלות ידיים חדשות שינוחו על הגב הדואב, בשילוב אבנים חמות ושאר הפינוקים המצפים לכם בבתי ספא ברחבי העולם.

 

מסג' זוגי – טכניקות ויתרונות

לעבור מסאג' מפנק ביחד, ואפילו ללמוד כיצד לעסות אחד את השני. כל היתרונות מופיעים בספר שנכתב על ידי הלן הודסון ומגלה כיצד אפשר להעמיק את הזוגיות שלכם באמצעות מגע. גם אם אתם נמצאים ביחד במשך שנים רבות, מסאג' זוגי יכול לסייע לעורר מחדש את הניצוץ המיוחד שהיה ביניכם – והכל יכול להתחיל בחופשת מסאג' יחדיו, ובהמשך בעיסוי הדדי. איך תעשו זאת, מאיפה להתחיל, ועוד כמה טכניקות שרק המחברת יודעת – כל זאת בספר מקיף חדש שיצא רק לפני שנה (2016).

 

כעת, אתם מוכנים לצאת לכבוש את העולם, ולגלות טפח טפח באמצעות גילוי בתי הספא המובילים בעולם. מוזיקה שקטה, תה צמחים ושעות רבות של פינוק שאין כמוהו מחכים לכם בין דפי הספרים. אז היכן תבלו את חופשת המסאג' הבאה שלכם?

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דומים