שלושה ספרים באנגלית על ימי הולדת

ימי הולדת הוא נושא רלוונטי לכל אורך ההיסטוריה, כאז, כן היום, אנו נוהגים לחגוג יום הולדת , לשתף בשמחה את החברים והמשפחה, ולציין את התאריך במחווה ייחודית כלשהי. יצאנו לבדוק אילו ספרים מעניינים קיימים באנגלית בנושא, לפניכם שלוש דוגמאות.

 

חגיגה שהסתבכה

 

יום ההולדת הוא אתגר להורים וילדים כאחד. ההורים מצידם משתדלים להפיק עבור הצאצא את החגיגה האולטימטיבית, והילד? חלקם נהנים עד לב השמיים, בעוד שחלק בלתי מבוטל מן הזאטוטים כל כך מחכים מצפים ומתרגשים לחגוג יום  הולדת, שביום החגיגי הם פשוט מאבדים את זה, ולא משנה כמה טרחתם, יום ההולדת יסתיים בבכי. הספר Fortunatly מאת Remy Charlip מספר על נד, המוזמן למסיבת הפתעה – מסיבת יום ההולדת שלו. כל שלב בעלילה יכול להתפרש כבר או ביש מזל, למשל, העובדה שנד הוזמן לחגיגת יום הולדת היא ברת מזל, אך העובדה שהחגיגה מתרחשת הרחק מביתו היא ביש מזל, וכן הלאה. במהלך הספר נד עובר תלאות רבות, כאשר כאמור, כל הסתבכות וכל שלב יכולים להתפרש לכיוון ביש או בר מזל, ספר מצוין עבור ילדים שחגיגות ימי הולדת הן אתגר עבורם.

 

יום הולדת שמח מדוקטור סוס

 

דוקטור סוס, סופר הילדים האהוב, שספריו מלאי הומור ושנינה מקוריים וייחודיים, כתב גם הוא ספר על יום הולדת. הספר נקרא Happy Birthday To You, והוא מספר על מדינה דמיונית בשם קאטרו, שבה ציפור יום ההולדת מארגנת חגיגה מופלאה עבור הקורא הצעיר, שחוגג יום הולדת. הציפור מארגנת יום של חגיגות מהנץ החמה, ועד שהקורא נרדם במיטתו לאחר יום מופלא עמוס התרחשויות מופלאות וכאוטיות כפי שרק דוקטור סוס יודע לרקום. במהלך הספר אומרת הציפור לקורא " היום אתה אתה, זה יותר נכון מנכון, ואין בעולם אף אחד שהוא יותר אתה ממך" (תרגום חופשי) , ואיזה מסר נפלא טמון באמירה הפשוטה הזו.

 

שפתם הסודית של ימי ההולדת

 

מיסטיקנים ואסטרולוגים מייחסים משמעות רבה לתאריך יום ההולדת של אדם, ומנבאים על פיו את תכונותיו, האתגרים של חייו, והכלים העומדים לרשותו. הספר The Secret Language Of Birthdays מאת Garry Goldschneider מפרט את המסקנות שעלו ממחקר שערך הכותב , ששילב אסטרולוגיה, נומרולוגיה, ופסיכואנליזה. הספר מציע תחזית של תכונות אופי, חזקות, וסוגיות עיקריות בחייו של אדם, על פי תאריך הולדתו. בנוסף לכך, הספר מציע הדרכה רוחנית, תובנות, ועצות אישיות עבור כל אדם, על פי תאריך הלידה שלו. ספר טוב עבור כל מי שמתעניין באסטרולוגיה, נומרולוגיה, והנפש האנושית.

 

סיבה למסיבה

 

כל אחד רוצה לחגוג יום הולדת בשמחה ובהנאה, אך לעתים, הציפייה, החשש, וההתרגשות מעיבים על השמחה ברגע האמת. ספרים העוסקים בימי הולדת מזווית קצת אחרת, יכולים להפיג את החששות, ולאפשר לילד לחגוג בהנאה. עבור הבוגרים שביניכם, הספר "שפתם הסודית של ימי ההולדת", יציג זווית רעננה להשפעה שיש לתאריך בו הגחתם לעולם על חייכם. כל שנותר לנו הוא לאחל לכם יום הולדת שמח, וקריאה מהנה.

 

 

 

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דומים