ספרים באנגלית בנושא עריכת דין

עולם עריכת הדין הוא עולם מרתק, וניתן למצוא ספרים שיכולים לדבר לעורכי דין מתחילים, עורכי דין בעלי ניסיון שרוצים לצבור עוד ידע, סטודנטים למשפטים וכן גם לחובבי צדק ומשפטים. ספרים באנגלית בנושא עריכת דין מציעים מגוון נקודות מבט מרתקות על התחום – ואיגדנו לכם כמה ספרים מעולים בנושא!

למתחילים וסטודנטים: הספר Soft Skills for the Effective Lawyer

ספר נהדר באנגלית הנוגע לעריכת דין. הספר עוסק בתכונות החשובות של עורכי דין בכל העולם, כמו למשל מודעות עצמית, פיתוח עצמי, יחסי אנוש מעולים, תכונות הקשורות למנהיגות, תבונה ומקצועיות. הספר הזה עובד כמו מפת דרכים שתאפשר לעורכי דין מתחילים, או אפילו מתקדמים, לפתח ולתת את הפוקוס על התכונות החסרות שלהם ולשכלל את יכולות עריכת הדין שלהם. הספר מזהה את היכולות הרכות והחשובות ביותר של עורכי הדין, וכן מיישם אותן דרך מאות מחקרים הקשורים לפסיכולוגיה ולמשפטים. כמו כן, הספר מספק הדרכה ושיטות כדי לשפר את היכולות האלו. 

הספר מתאים בעיקר לסטודנטים למשפטים, עורכי דין מתחילים, וכל אחד אחר שמעוניין לדעת קצת יותר לעומק על עריכת דין. בסופו של דבר, הספר רוצה לסייע לעורכי דין להנות מלקוחות מרוצים יותר, שיפור בקריירה, הישגים גבוהים וכן גם הכרה מהארגון!

לחובבי תחום הצדק והמשפטים: 

Law's Strangest Cases : Extraordinary but true tales from over five centuries of legal history

הספר הזה הוא אוסף מרתק של סיפורים שכמעט ולא ניתן להאמין בהם, הקשורים לעולם המשפט והיסטוריית המשפט מחמישה עשורים שונים. הסיפורים האלו קשורים לרצח, פשע, עונש וחיפוש אחר צדק. דרך הספר ניתן לחקור את הדילמות המשפטיות, והספר הזה יספק לקוראים – ובעיקר למי שמתעניין בעריכת דין – קריאה מרתקת, ביזארית ומעניינת!

לעורכי דין מכל תחום ורמה:

 The Modern Lawyer: Ethics and Technology in an Evolving World

עריכת דין היא כמו כל עסק, ובדיוק כמו בכל תעשייה אחרת, עריכת דין מושפעת משיפורים טכנולוגיים ושינויים כלליים בחברה. אם אתם מתכננים לעסוק בעריכת דין בשנים או בעשרות השנים הקרובות, כדאי להיות מוכנים ולהסתגל לשינויים בנוף. הספר מכסה נושאים שונים מאתיקה ועד ניהול משרד, שינויים בטכנולוגיות תשלום, ניהול ציפיות הלקוח וכן גם הבנה בשטחים חדשים בחוק, שאולי לא יצא לכם לעסוק בהם עד עתה, אך בעתיד כנראה תתקלו בהם. הספר הזה יכין אתכם לעתידכם כעורכי דין בעולם של היום ובעולם המשתנה של המחר – זה יכול להיות מאתגר לקבל את ההתפתחות ולהסתגל לשינויים התכופים בשוק העבודה, אך אפשר גם להסתכל על זה כצד מרגש וחדש של המקצוע!

ספרים באנגלית בנושא עריכת דין – עולם רחב ומרתק

כפי שניתן לראות, ניתן למצוא ספרים בנושאים רבים ומרתקים הקשורים לעולם החוק. מעבר לספרים שהצגנו, ישנם ספרים נוספים הנוגעים לעורך דין צבאי, לעורך דין בתחום הפלילי, עורך דין לענייני משפחה ועוד! 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דומים