חובבי אופניים? קבלו המלצות חמות על ספרים באנגלית בנושא

 

אופניים חשמליים נכנסים למרחבים העירוניים במלוא המרץ, והתופעה צוברת תנופה במהירות מרשימה. אם אתם נהנים מרכיבה על אופניים, וכבר רכשתם זוג, או שאתם מתכוונים לרכוש אופניים חשמליות, הרשו לנו להמליץ לכם על ספרים באנגלית בנושא אופניים חשמליים. כך תשלבו קריאה מהנה על נושא אהוב, תעשירו את ידיעותיכם, ותשפרו את האנגלית שבפיכם.

 

Electric Bikes מאת דיויד הנשו, וריצ'רד פיס

ספר זה מכסה בבהירות את כל הנושאים הקשורים לאופניים חשמליות, כולל סקירה היסטורית, ומבט על התפתחות התחום, הסברים על מודלים שונים, וכיצד לבחור את האופניים המתאימים לכם. הספר אופניים חשמליים חוקר את תחום הרכיבה על אופניים חשמליים בדרך מעמיקה ויסודית, ופותח צוהר לאפשרויות הגלומות בכלי הרכב הממונע והידידותי, שצובר תנופה ופופולאריות ברחבי העולם. נושא האופניים החשמליים, והרכיבה עליהם עדיין לא נחקר לעומק, והספר מהווה סנונית ראשונה בתחום, והוא מתאים לכל קורא, בין אם מדובר בחובב טכנולוגיות חדישות, במי שמחפש דרך לצאת מהפקקים, או במי שרוצה לפתח שרירים בדרך לעבודה.

 

The Electric Bike Book מאת ג'ים טרנר

ג'ים טרנר, כותב ספר זה, הוא מתכנן אופניים חשמליים ידוע, והאופטיבייק, דגם אופניים חשמליות שעיצב ובנה, זכה לשבחים רבים, ואף כונה על ידי הניו יורק טיימס "הפרארי של האופניים החשמליות". על פי משנתו של טרנר, מהפיכת האופניים החשמליים כבר מתרחשת בעולם, למרות שהאמריקאי הממוצע עדיין אינו מודע לכך. בספר מוגש מידע הנוגע לעיצוב הדגמים השונים, לאיכות המצברים השונים, למהירות הטעינה, סוגי המנועים, יעילות אנרגטית, וכיצד לשלב הנאה ואימוני כושר עם רכיבה על אופניים חשמליים. בספר מדגים טרנר כיצד אופניים חשמליים הפכו ממתקנים מסורבלים שאולתרו בבגאז', למוצר טכנולוגי מתקדם, שמיטב המכונאים והמעצבים עוסקים בפיתוחו. ספר זה מומלץ במיוחד לרוכבים בעלי נטיות טכניות, שישאבו ממנו מידע שימושי רב.

 

A Practical Guide to Electric Bikes מאת קורט ריי

ספר זה מיועד עבור מי שמעוניין לרכוש אופניים חשמליים, אך רוצה להיות בטוח שהוא רוכש את הדגם הנכון והמתאים ביותר לצרכיו. בספר מסביר הכותב בבהירות ובפשטות את כל הפרמטרים על פיהם תבחרו את האופניים המתאימים לכם. הספר מיועד לספק קריאה קלה, מהירה ונוחה, שתאפשר לקורא לדלות את המידע הנחוץ לו מבלי להתאמץ יותר מדי, והוא מלווה באתר בו יוכל המעוניין למצוא מידע משלים.

 

מהפיכת האופניים החשמליים

לאט אך בטוח, האופניים החשמליות הופכות לטרנד מוביל, ואנו רואים יותר ויותר רוכבי אופניים חשמליות בכבישים. התופעה תורמת לאיכות הסביבה, פוטרת את הרוכבים מעמידה בפקקים וממרוץ אחרי חנייה, וכאשר תצבור תנופה רחבה מספיק, תעזור להפחית את העומס בכבישים, ולהוריד את רמות זיהום האוויר. אם עוד לא הצטרפתם, זה הזמן לקפוץ על רכבת הטרנד החשמלי, ולחפש אחר דגם האופניים המתאים לכם. כל אחד מן הספרים שציינו לעיל, יעזרו לכם לעשות את הבחירה הנכונה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דומים