ראיון לויזה לארה"ב באנגלית

ויזה לארה"ב, מהווה כמטרה נכספת עבור אנשים רבים, הויזה בעצם מהווה סוג של צוהר לארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות – כשהשלב הבא, יהיה בסך הכול לרכוש כרטיס טיסה. הבעיה היא שהדרך לויזה לארצות הברית, היא לא פשוטה, כאשר רק מי שצולח אותה יוכל להתקדם לעבר קבלת הויזה. בכדי לקבל ויזה, יש בשלב הראשון להגיש את הבקשה, כאשר בעת מילוי הבקשה, חשוב להקפיד למלא את הפרטים המדויקים, ולציין את סיבת הבקשה לויזה. לאחר זמן מה ממועד הגשת הבקשה, אתם עתידים לקבל זימון לשגרירות ארה"ב, שם תעברו ראיון אשר בסופו תתקבל ההחלטה האם להעניק לכם את הויזה או לא. חשוב מאוד, להביא אתכם לראיון את כל המסמכים הרלוונטיים – מסמכים אשר אמורים לספק תמונה ברורה לגבי מקום העבודה שלכם, מצבכם האישי והסיבות בגינן אתם זקוקים לויזה.

הכנה לראיון לויזה לארה"ב


יש סיבה בגינה אנשים רבים חוששים מהריאיון בשגרירות, הסיבה לכך, טמונה בעובדה שבמקרים רבים חלק מהריאיון או כולו מתקיים בשפה האנגלית. עכשיו אם השפה האנגלית לא שגורה בפיכם, סביר להניח שתחששו ממצב בו אי היכולת שלכם לענות על שאלות הקונסול, יבוא לידי ביטוי בכך שתקבלו סירוב לבקשתכם. אז מה עושים? פשוט מאוד, מתכוננים מבעוד מועד לראיון. זה אומנם נכון שלא תוכלו ללמוד אנגלית מאפס בתוך מספר ימים או שבועות, אבל בהחלט תוכלו לשפר את אוצר המילים, תוך התמקדות על מילים רלוונטיות שסביר להניח שתצטרכו להשתמש בהן על מנת להשיב על שאלות. כמובן, שקיימות חברות חיצוניות שונות אשר מעניקות שירות של הכנה לראיון לויזה לארה"ב, אם אתם חשים שאתם לא מוכנים, ולא יודעים באלו פעולות אתם צריכים לנקוט, על מנת להגיע מוכנים, תמיד תוכלו לפנות לאחת מאותן החברות, במטרה לקבל סיוע מקצועי ואיכותי בהכנה לראיון – מעבר לכלים שתקבלו, הכנה מוקדמת, גם תשפר לכם את הביטחון, מה שגם יכול להשפיע על סיכויי ההצלחה שלכם לעבור אותו.

דגשים חשובים נוספים


מעבר לצורך להתכונן לקראת  לראיון באנגלית, חשוב מאוד שתקפידו על עוד מספר פרטים אשר יכולים לשפר את סיכוייכם לקבלת ויזה לארה"ב ובין היתר: חשוב מאוד להגיע לפני הזמן – ההמלצה היא להגיע בין 15 ל-30 דקות לפני מועד הריאיון שנקבע לכם. הסיבה לכך, טמונה בעובדה שתצטרכו לעבור בדיקות ביטחוניות שונות, לקיחת טביעת אצבעות ובירוקרטיה נוספת אשר יכולה לקחת זמן. דבר נוסף עליו חשוב להקפיד נוגע ללבוש שלך – חשוב לבחור בלבוש מוקפד, אשר ישדר אמינות ורצינות. באופן כללי, מומלץ להקפיד על כל כללי הנימוס ולשדר רצינות ואחריות בכל דרך אפשרית.
בכל מקרה, חשוב לא להקל ראש בראיון, מכיוון שהנתונים מראים כי אנשים רבים לא זוכים לקבל את הויזה הנכספת, ובמקרים רבים, הסיבה לכישלון טמונה בריאיון.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דומים