המלצות לספרים באנגלית בנושא ביטחון ואבטחה

ככל שהאמצעים הטכנולוגיים משתכללים, כך משתנים ומשתכללים הסיכונים הביטחוניים לאישים, חברות, ואנשים פרטיים. הסכנות רבות, ולכן ייעוץ אבטחה הוא הכרחי היום עבור כל עסק וארגון שמתמודדים עם שוק תחרותי, ועם מציאות כלכלית קשה ומאתגרת. לפניכם המלצות לשלושה ספרים באנגלית בנושא ביטחון ואבטחה.

 

Cyber Security and IT Infrastructure Protection 1st Edition

ספר זה מאת ג'ון ואקה, הוא מעין מדריך לנושא אבטחת מידע והגנת סייבר. הספר מציג את כל השיטות, הטכנולוגיות, והתיאוריות בנושא אבטחת המידע וארגונו בדרך הטובה ביותר. כמו כן הספר דן בדרכים ליישם את התיאוריות הלכה למעשה, וסוקר פתרונות למגוון רחב של בעיות אבטחה בתחום הסייבר. בספר נמצאם פרקים שנכתבו על ידי בעלי תפקידים מובילים בתחום אבטחת המידע, והוא מעביר את המידע בדרך בהירה ופשוטה להבנה. הוגות ליסודיותו ולפשטותו, הספר מעמיק ומעשיר את הבנתו ויכולותיו של הקורא בכל הנוגע לתחום אבטחת המידע.

 

International Security: Personal Protection in an Uncertain World  

ספרו של אורלנדו וילסון דן בצורך של כל אדם להגן על עצמו בעולם בו כלכלות מתרסקות, טרור מאיים מכל עבר, וארגוני פשע משגשגים. על פי וילסון, בעולם כזה כל אדם נדרש להגן על חייו ועל חיי היקרים לו מפני כל סכנה אפשרית. הספר מציג שיטות ודרכים אותן יכולים האדם הפשוט, וכן אנשי מקצוע ליישם על מנת להשיג ביטחון אישי מספק עבורם, עבור בני משפחתם, ועבור אלו שמתוקף תפקידם נמצאים תחת אחריותם. בספר מכסה וילסון נושאים רבים, כאשר הוא משתמש באירועים מן החיים האמיתיים. בין הנושאים תמצאו פרק העוסק בהתנהגותם של עבריינים וכיצד להתמודד איתם, פרק למטיילים בעולם, פרק לדיפלומטים ואנשי עסקים הפועלים במדינות עולם שלישי, ועוד. הספר מתאים לאנשים מן השורה, לאנשי אבטחה, ולאנשי כוחות הביטחון.

 

Asset Protection and Security Management Handbook

ספר זה שחיבר ג'יימס וולש, הוא ספר חובה עבור כל מקצוען בתחום אבטחת נכסים. עבור המתחילים הוא פורש את יסודות העיסוק בביטחון וניהול אבטחה, ומספק יסודות איתנים עבור אלו המבקשים להתקדם ולהתפתח בתחום. לוותיקים בתחום הספר מספק את הכלים הנחוצים לפיתוח מערך הגנה מתאים לזמננו, המסוגל לתת מענה יעיל בזמן אמת למגוון אתגרים עימם נדרש מנהל אבטחה להתמודד.

 

עולם מלא סכנות

כשמסתכלים על החיים מנקודת מבטו של מנהל מערך אבטחה, או מומחה המעניק ייעוץ אבטחה לחברות ואישים, העולם נראה כמקום מסוכן ואכזרי, ועולה השאלה אם לא עדיף להתייחס כמה שפחות לפן זה של המציאות, שכן העיסוק בנושא הוא מדכדך. יחד עם זאת, ידע הוא כוח, וככל שנדע להגן על עצמנו יותר טוב, כן ייטב. היות שכך, בין אם אתם אנשים מן השורה המתעניינים בסכנות ובדרכים להתמודד עימן, ובין אם אתם אנשי אבטחה, כל אחד מן הספרים ברשימה לעיל, ועוד ספרים רבים בנושא, הם חומר קריאה מומלץ ושימושי.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דומים