המלצות לספרים באנגלית בנושא נדל"ן

תחום הנדל"ן בארץ הוא עדיין בין האקטיביים בעולם. בשני העשורים האחרונים יותר ויותר אנשים מבינים את הפוטנציאל הטמון ברכישת דירות להשקעה, וזוגות צעירים רבים לוקחים משכנתאות על מנת לרכוש דירה ולהפסיק לשלם שכירות חודשית. יש המחפשים בתים למכירה בהרצליה פיתוח, ואחרים דווקא מתמקדים בדירות בפריפריה. לפני שאתם רצים לרכוש או למכור נכס, מומלץ ללמוד היטב את הנושא. אספנו עבורכם את שלושת הספרים המומלצים ביותר באנגלית בתחום הנדל"ן.

 

למכור את הנכס בסכום גבוה – באמצעות יצירת האווירה הנכונה

אחת מהטכניקות הנפוצות ביותר במכירת נכסים בעולם היא באמצעות יצירת התפאורה המתאימה למכירה. גם אם הבית היה ריק לחלוטין כאשר קיבלתם אותו מהקבלן, יצירת אווירה ביתית בשילוב פריטי הריהוט התואמים, שטיחים, ספרים ומגוון עצום של אקססוריז ביתיים יעלו את מחיר הנכס ויעניקו לקונה את התחושה שכבר הגיע הביתה.

ספרה של קרול טיברט, מפרט בצורה מדויקת איך ליצור את האווירה המיוחדת הזו בתהליך המכונה באנגלית Staging. אילו פריטי ריהוט מומלץ לשלב בכל חדר על מנת להעלות את ערכו, על מה לא כדאי לוותר בשום פנים ואופן, ועוד מספר טריקים נוספים שיהפכו את הבית שלכם למושך ביותר בעיר.

את הטיפים המופיעים בספר ניתן ליישם גם כאשר אתם מציעים דירה מרוהטת להשכרה, או עוסקים בהשכרת היחידה שלכם כדירת נופש לתקופה קצרה באתרי האינטרנט. הספר ממוקד מטרה, ומתאר באמצעות שפע תמונות את האפשרויות השונות העומדות לרשותכם. גם מקבלות תקציב מוזכרות בספר, ומאפשרות לכם ליישם את הטיפים ברמות התקציב המתאימות לנכס שלכם.

 

ללמוד מגורו הנדל"ן ונשיא ארה"ב את האסטרטגיות שבנו את איפרית הנדל"ן שלו

נשיא ארה"ב הנוכחי, דונאלד טראמפ, החל את דרכו כבר בגיל צעיר עם הלוואה צנועה מאבא – הלוואה של מיליון דולרים אותה הפך לעסק משגשג של ביליונים בנכסי נדל"ן שונים. אביו, שבתקופת בהלת הזהב לא רץ אחרי הצעירים בעלי החלום, זהה מגמה מיוחדת – המשפחות הנוהרות למקומות בהם יוכלו למצוא זהב זקוקים למלונות בדרך. הוא השקיע בהקמת בתי מלון במסלולי הבהלה לזהב – ושם גרף הון עצום.

השקעה חכמה בנדל"ן היא הרבה יותר מרכישת נכס בלבד. אסטרטגיות שונות לאיתור מוקדי הביקוש העיקריים, טכניקות משא ומתן  שכדאי ללמוד על מנת להשיג את הנכס במחיר הטוב ביותר, ושיווקו או השכרתו לאחר מכן במחיר גבוה – כל אלה מסתתרים בין דפי הספר המרתק שיותר מעשור מנחה את משקיעי הנדל"ן המצליחים בעולם.

 

ללמוד מטעויות של אחרים – איך האידיוט הזה הצליח לעקוף 75 טעויות נפוצות בהשקעות נדל"ן

רוברט שמין, גורו הנדל"ן שמגיע בימים אלה להרצאות בארץ, פרסם לא מעט ספרים בתחום. אחד הספרים המעולים שלו עוסק דווקא בטעויות הנפוצות של משקיעי הנדל"ן. החל מאיתור נכסים איכותיים יותר, ועד לטכניקות של סינון דיירים בעייתיים – את כל הסודות לומדים בספר הכתוב בצורה קלילה, וסוקר טעות אחר טעות וכיצד ניתן להמנע ממנה.

נסכם בהמלצה חשובה הנוגעת גם לספרים האחרים. חשוב לזכור שהחלק העוסק בשימוש בהלוואות על מנת לרכוש נכסים רלוונטי ברובו לקהל האמריקאי, אך עם זאת ניתן להשתמש במספר טכניקות פיננסיות המוזכרות בספר גם במשא ומתן מול הבנקים בישראל.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דומים