שלושה ספרים מומלצים באנגלית בנושא יזמות עסקית

עבור יזמים ואנשי עסקים, ספר טוב מהווה אתנחתה מהנה, וכאשר הנושא מתאים, הקורא זוכה גם להתרווח ולנוח לשעה קלה, תוך שהוא מתנתק מתלאות היום יום ונכנס לעולמו של הספר, וגם לטיפים ותובנות העולים מן הכתוב. יתירה מכך – כאשר הספרים הם באנגלית, הקורא משפר את האנגלית שבפיו באמצעות הקריאה. לפניכם שלושה ספרי יזמות עסקית מומלצים באנגלית.

 

The Power of Broke מאת דיימונד ג'ון

 

בספר מגולל דיימונד את סיפור עלייתו והצלחתו מתחילתו כאשר ייצר חולצות בביתו בתקציב של 40 דולר, ועד לבניית אימפריית אופנה, והשתתפותו כשופט בתוכנית Shark Tank של רשת ABC בארצות הברית. על פי דיימונד, כאשר כיסיך ריקים, סניף הבנק סגר את חשבונך, וכרטיס האשראי אינו מתפקד, אם יש לך אמונה, דחף ומעוף, הצלחה היא האופציה היחידה העומדת בפניך. הספר מביא דוגמאות לאנשים נוספים שבנו אימפריה מאפס תקציב, מאה אחוזי דחף, ואלף אחוזי נחישות ואמונה, ומאיר את העתיד באופן מעורר השראה- בנושא יזמות עסקית.

 

The 100$ Startup מאת Chris Guillebeau

 

ספר זה משרטט את הדרכים בהן תוכל להפוך את הדבר שאתה עושה טוב, הנושא שבו אתה אוהב לעסוק, או את הידע שיש לך, למקור הכנסה יציב, שיאפשר לך לבלות את ימיך בהנאה, תוך כדי שאתה מתפרנס בכבוד מדברים שאתה אוהב לעשות, ואדון לעצמך ולזמנך. מחבר הספר, שחי כך את חייו, ערך מחקר לגבי כמאה אנשים שהצליחו לחיות כך, מתוכם בחר את המקרים המורכבים יותר, ואותם הוא מתאר בספר. הקריאה מספקת תובנות, הארות, והחשוב מכל – מוכיחה שכל אחד מאיתנו יכול לעצב את חייו כרצונו.

 

The 4 – Hour Work Week מאת טימותי פריס

 

הספר מתאר כיצד ניתן לעבור מסגנון חיים של שכיר , בו אתה מבלה שעות רבות בעבודה ומרוויח מעט כסף, לסגנון חיים הפוך, בו אתה משקיע מעט מזמנך בעבודה, ומרוויח הרבה כסף. על פי פריס, סגנון החיים המודרני מאפשר לכל אדם לעצב את חייו על פי רצונו, וליהנות מפנאי ושפע ככל שירצה. הספר מסביר כיצד בדיוק ניתן לעשות זאת, באמצעות מדריך מפורט, צעד אחר צעד.

 

קריאה מהנה ומחכימה

 

שלושת הספרים המוצעים להלן הינם טיפה בים ספרי הקריאה המומלצים בנושא יזמות עסקית, הקיימים באנגלית. כל אחד מהם מציג זווית שונה של עולם העסקים, ודרך מקורית אחרת להגיע ליעדים הכלכליים אותם אדם מציב לעצמו. לכל אחד מאיתנו דרכים שונות לבצע דברים, וכישרונות ייחודיים משלו. בעזרת אמונה יצירתיות ונחישות, כל אחד אכן יכול לעצב לעצמו עתיד פיננסי יציב ומספק.

 

אם מצאתם בין שלושת הדוגמאות את הספר שמסביר כיצד לבנות את הבסיס העסקי אותו אתם מחפשים, דיינו, ואם לא, הינכם מוזמנים לחפש ברחבי המרשתת את ספר הקריאה באנגלית שישרטט את הנתיב בו כדאי לצעוד בכדי להשיג את היעד אותו אתם מציבים לעצמכם. כך או אחרת, כל אחד משלושת הספרים מספק הצצה לסגנון חיים אחר, דרכי חשיבה מקוריות, ותובנות עסקיות מוכחות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דומים