ספרים מומלצים באנגלית בנושא שיווק דיגיטלי

לצד ספרים טובים בתחום השיווק הדיגיטלי, יש גם ספרים בינוניים ואף למטה מזה. למתעניינים, אספנו שלושה ספרים מהמומלצים והעדכניים ביותר כיום. מטבע הדברים, הם זמינים בשלב זה בשפה האנגלית. קהל היעד בעברית מצומצם מדי, כך שרק שבריר של אחוז מתורגם לעברית (וגם אז, באיחור ניכר).

Social Media Marketing Workbook 2019

ספר זה הינו מדריך מקיף לשיווק דיגיטלי, בדגש על רשתות חברתיות. בספר תוכלו לקרוא על שלל אסטרטגיות לשיווק יעיל בעזרת שלל הרשתות כדוגמת פייסבוק, סנאפצ'ט, אינסטגרם, טוויטר, יוטיוב ואחרות. מטרת הספר היא לאפשר גם לאנשים חסרי ידע קודם וגם לאנשים בעלי ניסיון מסוים, להפיק הרבה מאוד תועלות. טיפים ועצות שמאפשרים יישום מהיר ובחלק מהמקרים גם מידי. מאות סיפורים וטיפים, שאפשר לעיין בהם בצורה רציפה או מזדמנת. לאחר קריאת הספר, ניתן לבנות אסטרטגיה שיווקית למגוון סוגי עסקים, בדגש על דיגיטל ומדיה חברתית. נושאים לדוגמא: שימוש בשיתופים ברשתות חברתיות, לצורך קידום העסק שלך או של אחרים (כמקדם בתשלום). שימוש נכון בבלוגים ופיצ'רים נוספים.

Digital Marketing All-In-One For Dummies

כפי שמצהיר על עצמו הספר, בדרך מעט פרובוקטיבית, הוא מבטיח ללמד כל מה שחשוב לדעת על שיווק דיגיטלי, גם להדיוטות גמורים. כלומר הספר נועד גם לאנשים ללא שום ידע קודם או אפילו בעלי רתיעה משיווק. המיקוד של הספר הינו הקניית היכולת לבנות אסטרטגיה לשיווק דיגיטלי. הספר כולל 8 נושאים מקיפים, חלקם יעניינו בעיקר את הקוראים חסרי הניסיון ואחרים יתאימו רק למשווקים דיגיטליים שרוצים לחדד ולשפר יכולות קיימות. מלבד אסטרטגיות שיווק, מלמד הספר איך לשווק באופן משכנע, אין לפנות לקהל יעד מאוד רחב, איך לבנות תכנים שיסייעו בקידום דיגיטלי, איך ליצור או לקדם מותגים ברשת, איך להשתמש ברשתות חברתיות, חיזוק מותגים, הנעת קהל יעד לפעולה, חיזוק רכישות חוזרות ונאמנות לקוחות. כולל גם רשימת טעויות ואיך להימנע מהן.

Digital Marketing 2020 – Grow Your Business With Digital Marketing

אפשר לראות את הספר הזה כאוסף של תובנות מעולות, בשיווק דיגיטלי מעשי. זהו ספר חדש, מאת המחבר דני סטאר שניהל קריירה ענפה בשיווק דיגיטלי. הספר, המלווה בדוגמאות מאירות עיניים, מקיף שלל נושאים מרכזיים שיעזרו לכל בעל עסק ולכל מי שרוצה לעסוק בתחום. בין היתר, תמצאו בו אסטרטגיות בשיווק דיגיטלי, פרסומות מקוונות, שימוש נכון ברשתות חברתיות, מכירות באמזון, חנויות מקוונות, בניית אסטרטגיה שיווקית וניהול מטרות.

לסיכום, שיווק דיגיטלי הוא הדבר החם ביותר בתחום השיווק והקידום, באקלים העסקי והמסחרי הגלובלי. עוד ועוד תקציבים מופנים לשם, בהיקף בלתי נתפס. כמו כן, אפשר לראות זאת היטב לאור הביקוש ללימודים בתחום וכן לאור רמות השכר במקצוע. אם לימודי שיווק דיגיטלי מעניינים אתכם, עשו את הצעד הראשון שלכם בקריאת הספרים המועילים ותצליחו. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דומים