ספרים מומלצים באנגלית בנושא טיולים בארצות הברית

ארצות הברית היא מדינה רחבה ורבגונית, ומי שמעוניין לטייל בה, ורוצה לנצל את המירב מזמנו, יוכל ללמוד רבות מספרי מסע באנגלית. משום כך, לפני שאתם רצים ומוציאים ויזה לארצות הברית, כדאי להתחיל לתכנן את מסלול הטיול שלכם. ליקטנו עבורכם שלושה ספרי טיולים בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות, לגרות את סקרנותכם, ולפתוח צוהר לעולם בלתי נדלה של מידע מועיל וטיפים למטייל המשקיען. יש לציין, שהמבחר גדול, ומסווג לנושאים שונים, ולכן, טוב יעשה מי שמעוניין למצוא עוד מידע, אם יחפש ספרי טיול נוספים. אם יש לכם תחומי עניין מיוחדים, כדאי לחפש אתרים ומקומות שמתמקדים בנושא האהוב עליכם, בין אם מדובר בהיסטוריה, טבע, אמנות, אספנות, או כל נושא אחר שעולה בדעתכם.

 

כבישים צדדיים ואתרים נסתרים

 

הספר Road Trip America: A State – By – State Tour Guide To Offbeat Destinations מאת Andrew F. Wood, הוא ספר טיולים שלוקח אתכם לכבישים צדדיים, למקומות שכוחים, שונים, ומפתיעים, כולל אטרקציות ביזאריות כמו כוס התה הגדולה בעולם שנמצאת בצ'סטר. ספר שיביא אתכם למקומות שטיולים מאורגנים והמוני התיירים לא נוהגים לפקוד. הספר מציע חוויית טיול ייחודית, מקורית, ויוצאת דופן, למי שאוהב שבילים צדדיים, ולא תמיד הולך בתלם.

 

ספר וירטואלי או ממשי

 

The Rough Guide to the USA הוא ספר שיספק לכם את כל המידע לו אתם זקוקים על מנת לתכנן את הטיול שלכם בארצות הברית. בספר תמצאו מפות ומסלולי טיול, טרקים נבחרים, עצות וטיפים, המלצות ומידע על החופים השווים ביותר, על הגלריות בניו יורק, ועל חיי הלילה במיאמי. הספר מתאים לכל מטייל, בין אם הוא חובב חופים, שוחר תרבות, או מטייל רגלי קשוח את הספר ניתן לרכוש בגרסה אינטרנטית, או גרסת נייר.

 

Lonely planet USA

 

מדריכי הטיולים של לונלי פלאנט ידועים באיכותם ובדיוקם, ואף זכו בפרסים ושבחים רבים. בספר תמצאו מידע עדכני ומגוון, הכולל מקומות לינה, מחירים, הצעות למסלולים וטיולים, והכול ערוך ומסודר בצורה נגישה ונוחה לשימוש. כדאי לרכוש עותק עדכני, וכמו כן, תוכלו לגלוש באתר של lonely planet ולמצוא שלל עצות ומידע נוספים.

 

לתכנן מראש, ולהיות פתוח לשינויים

 

ספר טיולים טוב מאפשר לכם לתכנן מראש את הטיול, לבחור את המקומות והאירועים אליהם אתם מעוניינים להגיע, ולהפיק את הטוב ביותר מן החופשה שלכם בארצות הברית. בנוסף לכך, ספר טיולים טוב יעזור לכם ברגעים בהם הדברים אינם מסתדרים כפי שתכננתם, ועליכם למצוא פתרונות לבעיות ותקלות שעולות. טיול טוב צריך להיות מתוכנן מראש, אך אל תשכחו להשאיר מקום לשינויים, שכן אנחנו מתכננים, והחיים לא תמיד מסונכרנים עם התכנונים, לעיתים, מעבר לפינה מחכה לכם הזדמנות נהדרת, במקום זו שהוחמצה. ספר מסע טוב יעזור לכם למצוא את ההזדמנויות וההפתעות שמחכות לכם בדרך.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דומים