ספרים באנגלית בנושא שיפוצים

שיפוצים הם לא דבר פשוט, וכשחושבים על שיפוץ מסיבי בבית צריך להתייחס להרבה מאוד פרמטרים וגורמים שונים. אם אתם לקראת שיפוץ, בין אם קטן או גדול ובין אם בעצמכם או עם אנשי מקצוע, ליקטנו עבורכם כמה ספרים מצוינים באנגלית בנושא שיפוצים, שיסבירו לכם כל מה שצריך לדעת – מרעיונות לעיצוב ושינוי ועד אילו כלי עבודה אתם צריכים כדי להתחיל לשפץ.

ארבעה ספרים באנגלית בנושא שיפוצים

  • הספר Renovation – בספר הזה, שנכתב על ידי מייקל ליכפילד, אתם תלמדו ממאה קבלנים ומומחים עם שנים של ניסיון. מדובר על מדריך מקיף שמתאים גם לחובבנים וגם לכאלו שכבר עשו שיפוץ או שניים בחייהם, ומציג מאות תכניות שיפוץ, מתוכם תוכלו לבחור את החביבה עליכם והמתאימה לבית שלכם. הספר מקיף הכל – גם דלתות, חלונות, גגות – וכל פרק מכסה נושא אחר, כולל החומרים הדרושים, כלי עבודה כגון פטישון וטכניקות למתחילים.
  • הספר Kitchen & Bath – שני החדרים שהכי הרבה אנשים משפצים הם המטבח וחדר השירותים והמקלחת. בשניהם יש אינספור אפשרויות לעיצוב מחדש ושיפוץ, וכן הם כוללים הרבה מאוד מרכיבים כמו צינורות, מכשירים ואביזרים קבועים, ולכן דורשים מבט קצת יותר עמוק על תהליך השיפוץ. בספר זה תלמדו כל מה שצריך לדעת על שיפוץ החדרים האלה, כמו גם דברים קטנים כמו שטח אחסון, שטח רצפה וכן שיטות לעיצוב ותאורה, וכן אילו חומרים וכלי עבודה דרושים לכם.
  •  הספר Remodel Without going bonkers or broke – הרבה אנשים מהססים לעשות שיפוץ שכן לרוב שיפוצים הם יקרים. הספר הזה מלמד אתכם איך לשפץ את הבית בלי לרוקן את הכיס, וילמד אתכם איך להכין את הבית לקראת השיפוץ, את מי כדאי להעסיק ומה להגיד להם לעשות, איך לראיין את הקבלן לפרויקט, ואילו כלי עבודה כדאי לרכוש. הספר ילמד אתכם איך לחסוך, איפה אפשר לחסוך, איפה אסור לחסוך ואיך לעבור את תהליך השיפוצים בשלום. 
  • הספר The Complete Do it yourself manual – המדריך השלם לעשה זאת בעצמך הוא הספר המנצח למי שרוצה לעשות את השיפוץ לגמרי בעצמו. באמצעות כתיבה פשוטה ונהירה לכולם, הספר הזה מדריך גם מתחילים בלי שום ידע או ניסיון קודם איך לשפץ את הבית ואיך לעשות פעולות שונות שעלולות לעלות הרבה כסף עם אנשי מקצוע. בספר למעלה מ-3000 תמונות ואיורים שידריכו אתכם צעד אחרי צעד, כולל איך להשתמש בכלי עבודה, איך לתקן דברים קטנים בבית ואיך לשפץ.

לפני שאתם מתחילים את השיפוץ, למדו קצת בעצמכם!

לא משנה אם אתם מחליטים לשפץ בעצמכם או להיעזר בקבלן, תמיד טוב להבין מראש מה בדיוק אתם רוצים ולמה לצפות בזמן השיפוץ. הספרים הנ"ל יעזרו לכם להגיע לתהליך עם ידע בסיסי ומתקדם, כך שתוכלו להיכנס חכמים יותר לתהליך השיפוצים, ואולי אפילו ללמוד איך לעבוד עם כלי עבודה או שניים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דומים