אילו ספרים באנגלית כדאי לקרוא בנושא אפייה

ספר אפייה טוב הוא נכס עבור כל בית, החל מספרים שעוסקים בעוגות וקינוחים, וכלה בספרים שעוסקים בלחם שנאפה באמצעות טאבון. עבור חובבי אפייה, ספר אפייה הוא מתנה מצוינת, בתנאי שמדובר במתכונים מגוונים ומקוריים, ובהוראות הכנה ברורות ומדויקות, ואם הספר כולל עצות וטיפים פרי ניסיונו רב השנים של הכותב, ההנאה כפולה ומכופלת. עבור האופים קוראי האנגלית, ליקטנו שלוש המלצות לספרי אפייה באנגלית, אשר יאפשרו לכם לתרגל את האנגלית שלכם, ולאפות מטעמים משובחים בו זמנית.

 

הבריטים באים

ספר האפייה "The Great British Bake Off : Big Book of Baking", מאת לינדה קוליסטר, מגיש 120 מתכונים, כולל מתכונים של השופטים בתכנית הבישול האהובה  " The Great British Bake Off" של BBC1. בספר תמצאו מתכונים מן התכנית בדרגות קושי ומורכבות שונות, החל מעוגיות מהירות קלות להכנה, וכלה בעוגות מפוארות. ההסברים הם בשפה פשוטה וברורה, וכוללים הוראות לאפשרויות קישוט שונות. מתכונים מסובכים הכוללים טכניקות הכנה מיוחדות, מלווים בתמונות שיעזרו לכם לבצע את ההוראות שלב אחרי שלב, ולשכלל את כישורי האפייה שלכם. ספר מהנה ומומלץ, בייחוד לקהל האוהדים של התכנית.

 

לא על הלחם לבדו

אפייה אינה רק סיפור מתוק, ובנוסף לקינוחים ועוגות, הלחם הוא תחום אפייה רחב ומעניין, לחמים ופיצות שיוצאים חמים מן הטאבון שבחצר, או מן התנור שבמטבח, הם תאווה לחיך. הספר "Flour, Water, Salt, Yeast: The Fundamentals of Artisan Bread and Pizza",  מאת קן פורקיש, מגיש הסברים, הוראות הכנה, ומתכונים עבור לחמים ופיצות משובחים. בספר מדגים הכותב כיצד אפיית לחמים איכותיים ופיצות משובחות יכולה להיות נחלתו של כל אופה ביתי. בנוסף למתכונים המצוינים, ולטיפים יעילים, הכותב מסביר כיצד ניתן להתאים את אפיית הלחם ללוח הזמנים האינדיבידואלי שלכם, כך שכל אחד יוכל ליהנות מן הלחם האהוב עליו. זהו ספר חיוני עבור כל אופה לחם, מתחיל ומנוסה כאחד, בייחוד עבור מי שמחזיק בחצרו טאבון.

 

אפייה משובחת

עם כל הכבוד לפיצה ולחם שנאפו בטאבון, עבור חובבי המתוק, אפיית עוגות וקינוחים היא היהלום שבכתר. הספר "The Baking Bible", מאת רוז לווי ברנבאום מביא שלל מתכונים משובחים, ולצידם הוראות הכנה מפורטות, אשר לא מותירות מקום לטעויות וניחושים. בנוסף, מביאה כוהנת האפייה הידועה שלל טיפים, עצות, וטריקים, ליצירת מאפים מוצלחים. הדיוק במתן ההוראות, הטיפים הגאוניים של רוז, והירידה לפרטים הופכים את המתכונים לכאלו שלא ניתן להיכשל בהכנתם. המתכונים בספר יהפכו כל אחד לאופה מומחה, ויאפשרו לכם לאפות גם את המאפים המסובכים בהנאה ובהצלחה.

 

מתנה מהנה

כעת, כל שנותר לכם לעשות, הוא לבחור את הספר המתאים, ולרכוש אותו כמתנה לאירוע מיוחד, ליום הולדת , או לחג, עבור חבר קרוב, או עבור עצמכם. נציין שקיימים ספרי אפייה רבים ומגוונים, וכל אופה מתחיל או מתקדם מוזמן למצוא את ספר האפייה המיוחד המתאים לו בדיוק. הדוגמאות שהובאו להלן הן טעימה על קצה המזלג, ואתם מוזמנים לצאת למסע אחר ספר האפייה שנכתב במיוחד עבורכם.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דומים