אילו גאדג'טים יעזרו לך לקרוא יותר ספרים

עולם הספרים מאז ומעולם ריתק אליו רבים. היום, על אף הכניסה של האינטרנט והתכנים הרבים הזמינים כסרטונים, ככתבות וכקובצי אודיו, הספרים עדיין תופסים מקום נכבד. הכניסה של החנויות הדיגיטליות והקוראים שמאפשרים לרכוש ספרים רבים בלי להגדיל את המקום הדרוש לאחסונם – כל אלו עודדו והגבירו את רכישת הספרים.

אם עולם הספרים מרתק גם אותך וכל מה שמעניין אותך לדעת הוא כיצד ניתן לקרוא עוד יותר ספרים, הגאדג'טים הבאים מיועדים עבורך. גם אם אתה מחפש לקנות מתנות יום הולדת לחברים או לבני משפחה שאוהבים לקרוא, קרא היטב את המאמר שכן כל חובב קריאה ישמח לקבל גאדג'טים שמשפרים את חוויית הקריאה.

פנס סימניה המאפשר קריאה נוחה בכל מקום

"לא קוראים בחושך". זהו משפט שילדים רבים שמעו בעברם, ובצדק – קריאה ללא רמת אור נאותה מעייפת את העיניים ועלולה לגרום לכאבי ראש. עם זאת, היום יש פנס שמתחבר בקלות לספר ומאיר עליו בצורה אופטימלית. אין צורך במקור אור חיצוני, אין צורך לסבול מכך שהאור הקיים אינו מגיע כראוי אל הספר ואין צורך להפריע למי שנמצא בסביבה (ואולי מנסה לישון בזמן הקריאה שלך). הפנס יכול להיות משולב כסימניה ולהשאיר לך סימן במקום שבו סיימת את הקריאה בפעם האחרונה.

מעמד לספר

מעמד לספר, אשר מחזיק אותו בזווית קריאה המותאמת לנוחות קריאה מקסימלית ובו בזמן משחרר את הידיים מהצורך להרים את הספר, הוא גאדג'ט מעולה שיכול לעזור לך לקרוא יותר ספרים. התחושה המעייפת של היד באותה התנוחה, ללא יכולת להשתחרר או ליהנות תוך כדי מקפה, יכולה להיפתר בקלות בעזרת מעמד מתאים. מעמד זה יכול להתאים לספרים קצרים או ארוכים, והוא מחזיק את הספר בזווית אידאלית של כשלושים מעלות.

זכוכית מגדלת בשילוב סימניה

במקרה שבו האותיות הקטנות מונעות ממך לקרוא את הספר, כל שעליך לעשות הוא לדאוג לזכוכית מגדלת. הזכוכית יכולה להיות בגודל סימניה, להשתלב בצורה אידאלית לכל אורך הספר ולהגדיל את כל המלל תוך הפחתת המאמץ בעת הקריאה.

קוראי ספרים דיגיטליים

קוראי ספרים דוגמת מכשיר הקינדל ודומיו יאפשרו לך לקרוא יותר ספרים, ומכל מקום. בין המכשירים השונים (מכשיר הקינדל מיוצר על ידי אמזון, אך אפשר לקרוא בעזרתו גם ספרים בעברית ובשפות נוספות) ישנם גם כאלו בעלי תאורה פנימית, מה שמייתר את הצורך בתאורה חיצונית ואפילו בחשמל. מבחינת הנוחות, הקריאה נותנת הרגשה של דף מתוך ספר פיזי, אך המכשיר קל להחזקה והזיכרון שלו גדול, כך שניתן לקחת בתיק ספריה עשירה שכל משקלה הפיזי הוא כמשקל הגאדג'ט בלבד.

קריאה מהירה – גם בעזרת השעון החכם

אם קריאה באנגלית מעניינת אותך, מעתה ניתן לעשות זאת אפילו דרך השעון החכם, וכל זאת תודות לאפליקציית Spritz. האפליקציה משדרת מילה אחר מילה על המסך, ולכן מתאימה גם למסכים קטנים כמו השעון. גם אם לרגע נדמה ששיטה זו אינה מתאימה לך בשל צורת ההצגה, ייתכן שמהר מאד יתגלה לך כי ההפך הוא הנכון. מפתחי האפליקציה מצאו כי מדובר בדרך מצוינת לקרוא מהר יותר, ולכן השעון החכם יכול לסייע לך לקרוא יותר ספרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דומים