ספרים מומלצים באנגלית לבר מצווה

אם יש לכם בן משפחה או בן של חברים דובר אנגלית שעומד לחגוג בר מצווה בקרוב, אתם יכולים להציע לו מתנה לבר מצווה ערכית ומיוחדת בדמות ספר מתאים בשפה האנגלית. היום ניתן למצוא מגוון רחב של ספרים מומלצים לבר מצווה בשפה האנגלית, וכדי שתוכלו לדעת כיצד לבחור את הספר הנכון ולהעניק לילד מתנה מיוחדת שישמח בה ושיוכל ליהנות ממנה למשך זמן רב, קראו את המאמר הבא ותדעו כיצד לבצע בחירה נכונה.

מתי אתם מתכוונים להעניק לילד את המתנה?

ישנם אנשים אשר מעדיפים לרכוש ספרים ולתת אותם כמתנה לפני האירוע עצמו, וחלקם מעניקים אותם כמתנה באירוע עצמו. אם מדובר במתנה שאתם מעניקים לפני אירוע בר המצווה, עדיף לבחור בספר הכולל הכנה לקראת אירוע בר המצווה, ספר דינים והלכות שיכול לעניין את הילד, הנחיות לגבי הנחת תפילין וקניית תפילין לבר המצווה, ספר לימוד לקריאת הפרשה ועוד. ישנם ספרים רבים שיכולים להיות שימושיים מאוד עבור הילד בהכנה לקראת בר המצווה, ואם אתם רוצים להעניק לילד מתנה לפני האירוע, ספר כזה יכול להיות שימושי מאוד ובעל משמעות רבה עבור הילד.

לעומת זאת, אם מדובר במתנה שאתם מעניקים לילד באירוע עצמו, אפשר לבחור ספרים המדברים על החיים לאחר בר המצווה. ספרים על המעבר לבגרות, ספרי הלכה המתאימים לילדים מעל גיל 13 המדברים על החוקים ועל הכללים ההלכתיים החלים מעתה על הילד, ספרי מוסר והתנהגות המתאימים לגיל כזה שבו הילד מתחיל לבנות את עצמו כנער, וישנה משמעות רבה לתוכן שהוא יספוג בגיל כזה ויכול ללוות אותו גם שנים רבות לאחר מכן.

רכישה בארץ או בחו"ל?

אם אתם מחפשים ספרים באנגלית לבר מצווה, ישנם מספר מקומות שבהם אתם יכולים לבצע את הרכישה:

  • אם אתם נמצאים בחו"ל, במיוחד במקומות עם ריכוזים יהודיים גדולים כמו ארצות הברית, אנגליה וכיוצא באלה, תוכלו למצוא חנויות ספרים יהודיות בתוך הקהילות אשר מוכרות ספרים רבים באנגלית, ומציעות מהדורות מתורגמות של ספרים רבים שאתם מכירים בשפה העברית.
  • בארץ תוכלו למצוא ספרים כאלה באנגלית בעיקר בחנויות ספרים המתמחות בשפה האנגלית ובחנויות המיועדות לתיירים כמו אלו שפועלות בירושלים, בצפת ובמקומות תיירותיים וקדושים דומים.
  • אם אינכם מגיעים אל שני המקומות הראשונים, האופציה הבאה היא פשוט למצוא את הספר באינטרנט. כמובן, אם אתם עומדים להזמין את הספר און ליין, כדאי להתחיל בחיפושים מוקדם ככל האפשר כדי שלא תהיו לחוצים ושלא תתהו האם המשלוח של הספר יגיע בזמן או לא.

כמובן, כדאי להצטייד מראש ברשימה של מספר ספרים שיוכלו להתאים לכם, כך שיהיו לכם מספר אפשרויות ולא יקרה מצב שבו לא תצליחו למצוא את הספר שרציתם לרכוש ולא תישארו עם אפשרויות נוספות סמוך למועד שבו תכננתם להעניק את המתנה לילד. הכינו לעצמכם רשימה בת מספר אפשרויות לפי סדר עדיפות, וכך יהיה לכם הרבה יותר פשוט למצוא את הספר הנכון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דומים