3 ספרים מומלצים באנגלית על לוגיסטיקה וניהול מלאי

ככל שהעולם נהיה כפר גלובלי, נושאים כמו פתרונות אחסון למחסן תעשייתי, ניהול מלאי, משלוחים ולוגיסטיקה נהיים מרכזיים ומשמעותיים לניהול יעיל ומצליח של חברות המקיימות קשרי מסחר עולמיים. לפניכם מספר ספרים מומלצים באנגלית בנושאי לוגיסטיקה וניהול מלאי, שיספקו קריאה מהנה ומחכימה, וכן יעזרו לכם לרענן ולחזק את האנגלית השגורה בפיכם.

אחסון תעשייתי

רגע לפני שאתם אצים לרכוש את הספרים ולשקוע בקריאה מהנה, הקדישו מעט מחשבה למחסן של העסק שלכם. אחסון תעשייתי הוא תחום בפני עצמו, וכיום ניתן למצוא פתרונות אחסון ומידוף מקצועיים וייחודיים כגון מדפים מודולריים או מדפי קנטיליבר עבור כל מוצר. השלב הראשון בניהול מלאי נכון הוא מציאת פתרונות המידוף והאחסון המתאימים למוצרים שלכם ולאופי העבודה בחברה, שישמרו על המוצרים, ויאפשרו רישום, אחסון ושינוע נוחים. כאשר המוצרים מאוחסנים בצורה בטוחה, המאפשרת גישה נוחה, אחסון בטוח ושינוע יעיל, כל מערך ההפצה מתחיל ברגל ימין.

The Handbook of Logistics and Distribution Management

מאת: אלן רשטון, פיל קרוצ'ר ודר' פטר בייקר. מהדורה 4

ספר זה מציג את עיקרי הדברים החשובים בנושאי ניהול מלאי ולוגיסטיקה, בשפה ישירה וברורה. הספר מכסה את כל הנושאים המרכזיים בלוגיסטיקה בעידן המודרני, והוא חיוני הן עבור סטודנטים הנמצאים בראשית דרכם בעולם העסקים, והן עבור מנהלי מלאי ותיקים. המהדורה הרביעית של הספר יצאה ב 2010 והיא מעודכנת בנושאים כמו משלוחים ימיים ואוויריים, מיקור חוץ, קבלת החלטות הנהלה במיקור חוץ, וכן נושאים טכניים כמו זיהוי בעזרת גלי רדיו, טכנולוגיית קול, ניהול מחסנים ועוד.

לקניית הספר >>

Logistics and Supply  Chain Management

מאת מרטין כריסטופר, מהדורה 5

ניהול ופיתוח יעיל של רשתות שרשרת האספקה של חברות הם תנאי הכרחי להצלחה והתפתחות, בייחוד בימינו , כאשר קיימים אפיקי צריכה שונים, וחברות רבות מקיימות מסחר אונליין בנוסף למסחר ברשת סניפים ממשית ארצית , יבשתית או עולמית. המהדורה החמישית של ספר זה מספקת הדרכה בנושאי מפתח הנוגעים לשרשרת האספקה, החל משלב האחסון, וכלה במשלוח המוצר ללקוחות. הספר מספק תובנות בנושא הפצה במספר ערוצים וכן בנוגע לשמירה על שירות איכותי ללקוח במציאות העסקית של ימינו.

לקניית הספר >>

Global Logistics and Supply Chain Mnagament

מאת: ג'ון מנגן וצ'נדרה ל. לולואני, מהדורה 3

סחר בינלאומי פתוח היום בפני כל חברה, וניהול מלאי מצריך ידע וחשיבה גלובליים, הלוקחים בחשבון את שרשרת השינוע והאחסון של המוצר ברחבי העולם לאורך כל הדרך, עד הגיעו ללקוח. מה קורה כשחלה טעות? כיצד ניתן לשמור על שירות לקוחות מעולה, מה עלויות האחסון וההפצה, ומה ניתן לעשות כשקורית תקלה? בכל אלו ועוד עוסק ספר זה. המהדורה השלישית של הספר, אשר יצאה לאור בשנת 2016, פורשת בפני הקורא שילוב של פרספקטיבה מעשית ואסטרטגית לניהול מלאי ואחסון בעולם המודרני. המהדורה השלישית כוללת עדכונים בנוגע לטכנולוגיות, ביטחון, ארגון זרימת מידע, בטחון מידע ועוד.

לקניית הספר >>

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דומים