המלצה על שלושה ספרים באנגלית בנושא גניבת זהות

שמירה על הזהות בעולם דיגיטלי

אנו חיים היום בעולם דיגיטלי שהולך ומקדם בקצב מהיר, בו גופים ממשלתיים ופרטיים רבים, אוספים על כל אזרח במדינה פרטי מידע שונים, הנשמרים במאגר מידע מרכזי של הממשלה. המידע האישי הרב שנצבר, יוצר לכל אדם זהות המתקיימת ברחבי האינטרנט. מדובר בהתפתחות חשובה, המייעלת תהליכים וחוסכת זמן יקר, אך יחד עם זאת מעלה חשש בנוגע לדליפת נתונים ופגיעה חמורה בזכות הבסיסית של כל אדם לפרטיות, גניבת זהות, התחזות, שימוש לרעה במידע הרגיש ועוד.

דרכי התגוננות ואבטחת סייבר

כיום כל מידע דיגיטלי חשוף לעיני כל ולכן חשוב מאוד להגן על זהותנו. אם במהלך טיול בחו"ל נרצה לשמור על זהותנו נוכל להשתמש בכיסוי לדרכון על מנת להרחיק עיניים סקרניות או לבצע הנפקת דרכון ביומטרי שמאחסן את פרטינו האישיים אותם לא ניתן לשנות. בעולם הווירטואלי ניתן להשתמש בתוכנות אבטחה וסייבר שמונעות פריצה או חדירת רוגלות למחשב שלנו או לסמארטפון ומגינות עלינו ועל זהותנו מפני גניבה ואסון.

ברצוננו להציג בפניכם סיכום של שלושה ספרים באנגלית בנושא גניבת זהות:

50 Ways to Protect Your Identity in a Digital Age

Steve Weisman

וייסמן מציג בפני הקוראים שלו את העובדה כי עדיף להימנע מגניבת זהות מאשר לטפל בהמשך במשבר שנוצר כתוצאה מכך. בספרו הוא סוקר כיצד אנו חשופים למתקפות ברוטאליות על ידי האקרים בעלי מיומנויות וידע טכנולוגי שיכולים לפרוץ לנו לאייפד לאייפון לפייסבוק לטאבלט לאנדרואיד ובכלל לכל מכשיר טכנולוגי המחובר לרשת האינטרנט.

בספרו חושף וייסמן את הקורא לעולמם של ההאקרים ועולם הפשע המאורגן בתחום גניבת הזהות, כיצד הם חושבים וכיצד הם ינסו לתקוף על מנת לגנוב את זהותך, המידע עליך ואת כספך.

במהלך קריאת הספר תוכלו להתרשם מהידע העצום של וייסמן, טיפים חשובים בנושא הימנעות לגורמי חשיפה להאקרים ונוכלים ומוצרים מתקדמים באבטחת מידע שיכולים להגן עליכם ועל חייכם.

לקניית הספר >>

Scam Me If You Can

Frank W Abagnale

פרנק אבנגייל הנו מומחה ואוטוריטה בתחום זיהוי הונאה, זיופים ואבטחת סייבר. אבנגייל פרסם בעבר את רב המכר תפוס אותי אם רק תוכל והוא נחשב לדמות מוכרת בתחום זה.
בספר זה מציג אבנגייל מתודות ושיטות שבהן נעזרים אמני רמיה ונוכלים על מנת לדלות מהגולש פרטים שיסיעו לו בהמשך לפרוץ אליכם למחשב ולגנוב נתונים ומידע, מידע אישי ולבסוף את כספכם.

בספרו- רמה אותי אם רק תוכל, מציג אבינגייל תוך שימוש בשפה פשוטה חיה וציורית מאות טיפים יעילים שיכולים לסייע לקורא להתגונן מפני מתקפת סייבר. אבינגייל מתשמש במידע פנימי ועכשווי מתחום הסייבר ומעניק טיפים חשובים כגון:

  • מהן הדרכים הטובות ביותר להגן על הנייד שלכם מפני פריצה
  • מתי מותר לכם להשתמש ברשת הוייפיי (WIFI) בשדה התעופה
  • אילו סוגי תמונות אסור לכם לעולם לפרסם ברשתות החברתיות
  • מהי הדרך הבטוחה ביותר לשימוש בכספומט
  • ועוד…

שימוש בחוקים הפשוטים והמנוגדים לעיתים לאינטואיציה, עשויים להציל את חייכם ולמנוע מכם גניבת זהות, כסף ומידע אישי, ובעיקר להימנע מכאבי ראש מיותרים.

לקניית הספר >>

Hack-Proof Your Life Now!

Sean M. Bailey

ספרו של שון ביילי הנו ספר מאיר עיניים בתחום הסייבר. בספר זה מציג עבורנו שון ביילי את העובדה הפשוטה לפיה כולנו חשופים למתקפת סייבר ללא הבדל דת גזע או מין. קליק אחד לא נכון ולחיצה על העכבר עלולים להיות הרי אסון. בספר זה מלמד ביילי כיצד להקפיד על אבטחת מידע ברשת וכיצד להגן על המידע האישי העיסקי והפיננסי.

לאורך הספר מלמדים שון ביילי ודייויד קרופ כיצד למדוד את ניקוד אבטחת הסייבר שלכם, כיצד תוכלו לשפר את הניקוד ולשפר את רמת האבטחה. ביילי עוסק ומדבר רבות על שינויי ההתנהלות והבטיחות של כל גולש ברשת בעיקר בשלושה תחומים חשובים שיכולים לשפר את האבטחה שלנו באמצעות:

  • הוספת מעטה סודיות לפעילותנו המקוונת היומיומית ברשת
  • שיפור הידע והמידע שלנו באשר לעניינינו הפיננסיים
  • אימוץ ושיפור עקרונות של מודעות שיובילו אותנו להישאר בצד הבטוח

הקפדה ואימוץ שיטות עבודה אלו יקטינו את החשיפה שלכם בצורה משמעותית למתקפת סייבר שעלולה להסתיים בגניבת זהות.

לקניית הספר >>

סיכום

גניבת זהות  בעולם הדיגיטלי הפכה יותר ויותר נפוצה בשנים האחרונות כולל שימוש ברוגלות, סוסים טרויאנים, תוכנות כופר ועוד. קריאת ספרים אלה תוכל ללמד אתכם כיצד להתגונן בפני גניבת זהות ושמירה על חייכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דומים